Åkte iväg kl 11 idag och skulle krabba med slangpaketet på en svets jag lånade igår, köpte nya gummislangar för att bygga ett temporärt slangpaket för vår skit järnhandel här på byn lagerför inget sådant. Det slutade ungefär som det började, i katastrof. Tröttnade totalt så fick böna o be mina snälla föräldrar att få låna lite cash till att köpa mig en svets.. Kollade runt snabbt på nätet och valde Jula av alla skitställen.. For dit och råkar hitta en kampanjsvets, troligen Kinesiskt-skräp men för 2300kr så chansar jag gärna. Den klarar både gas och "fluss"tråd.. Tänkte att jag ska FAN prova flusstråd som alla har gnällt så förbannat på, tyvärr fanns det bara på 3kg rulle och den gick på hör å höpna.. 600 spänn! Tamejfan rena rånet..
Väl hemma och börjar sömma med flusstråden, japp precis vad jag trodde, rent skit. Sömmarna känns rent av mjuka, loppor överallt och plåten missfärgad av flussen.. Kritvitt 10-15cm bort ifrån sömmen.. Nu kan jag konstatera med alla andra som har provat denna skit att det faktiskt är ren SKIT, den fungerar men INTE mer.. Nog om detta..
Det ända som har hänt på 12h åka fara runt fixa dona köpa kapa svetsa blev två fästen till intercoolern.. Nåja, nu kan jag iaf punkta utan att behöva springa runt å låna svetsar o gastuber till höger å vänster.. Fattig amatör som man är!
Vad menar du, är KENDE inte känt!!!!????? HAR JAG BLIVIT LURAD :rolleyes:
Ska korrigera vänsterfästet litelite granna..
Blev hyffs!