Jaha de va ett bra tag sen man uppdaterade här, men jag har inte haft motivation eller ork att hålla på då jag har insett att de kommer bli svårt att få köra något i år. Men men vi får se hur de blir med det.
Jag har iaf börjat greja lite igen. Kommer lite sunkiga mobil bilder iaf.

Började med att jag fick hem mitt rattnav, så jag kunde göra en adapter mellan den o ratten.

Så här blev adaptern, fick använda ena hålet i navet o ratten ihop då de e 5 hål i navet o 6 i ratten.

Så här ser de ut i bilen iaf.

Sen så har jag grejat till de med styrningen. Kapade bort orginal styrarmar.

Sen fräste jag till ett par nya i alu, som jag inte blev så värst nöjd med. Svarvade även till dom nya styrarmarna också, har lite fler bilder på de på den andra datorn, ska fixa fram dom.

Sen kapade jag bort den gamla tvärbalken under motorn, så jag kan ta ner tråget utan att lyfta ur motorn.

Den ersätts med denna som jag sätter dit med bultförband.

Här är den på plats.
Ett par bilder på ett par små sido projekt jag hjälpt ett par kompisar med.

Svarvat o fräst ett par bromsskive nav och spacer i ett stycke till en Gt cupe med sport quattro bräddning.

Även svarvat ett gäng insugstrattar.
De va allt för nu.
Väntar fö på mina nya toppar så jag kan fortsätta rörsmidet, men hade tänkt passa in min front o skärmar osv först nu så jag kan göra fästen till ic o kyl osv. Så de e de som ligger nästa på listan.
Over and out