![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
inget allvarligt verkar ha hänt, har inte hunnit kolla loggarna helt ännu
Mattias har kanske några roliga bilder att lägga upp?
det är nog lite fin lir i inner radien också.T Fahlgren skrev:angående skilnaden i våra avgaskanaler på mellanlyft så tror jag det beror lite på flödet i förbränningsrummet. jag har ju 90mm förbränningsrum och 40mm avgasventil, erik har 92mm? och 38,5mm ventil.
borde väll inte kunna skilja så mycket på nå annat?
nu är yterligare en uppdaterig på toppen på gång, jag har filat en hel del i insuget och lite på avgassidan också.Jens Gustavsson skrev:När toppen lix togs bort passade eric på att provflöda den sen förra höstens uppdateringar
Så här såg den ut innan förra årets filning
Årets flöde, det som är gjort är att eric sizat upp hela insugskanalen
det ska ju bli mycket tryck nuMartin H skrev:varför duger inte m-stakar nu då? är det någe herrejösses projekt på gång?
varför inte? turbon pumpar lätt 3.5 bars laddtryck (PR 4.5).B20TicPower skrev:Spännande..HUM 3 bar..?