pajjar jag EN ENDA knut så blir det våldsam ombyggnad
nää jag tror nog att prospark kan passa mig... inte en massa mumbojumbo... sen så slipper man data ...å bara det gör mig så glad att jag skiter i att alla andra har så mkt mer funktioner i sina sprut
blir till att köra upp den i rullarna igen å se vad den presterar
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Mattias J skrev:pajjar jag EN ENDA knut så blir det våldsam ombyggnad
nää jag tror nog att prospark kan passa mig... inte en massa mumbojumbo... sen så slipper man data ...å bara det gör mig så glad att jag skiter i att alla andra har så mkt mer funktioner i sina sprut
Enkelhet är enklaste vägen till att lyckas brukar jag säga =)
Mattias J skrev:pajjar jag EN ENDA knut så blir det våldsam ombyggnad
Enkelhet är enklaste vägen till att lyckas brukar jag säga =)
så sant så sant ...
motorn hade varit helt ihop idag om det inte vore för klåparna som sabbade mina nya vevlager..
öppnade lådan som dom låg i inne i affären och märkte att dom var helkassa... nån hade brutit plastförpackningen å sprungit å tappat dom
så jag sa till polaren som jobbar i kassan att han kunde slänga skiten å beställa hem nya... kommer på onsdag ... så på torsdag är motorn helt komplett igen
PSIMotor.
Mattias J skrev:körde en sväng idag på 1,5kg i ladd pga bränd rotor och kassa stift...normala fall står nålen nånstans mellan 2,3 - 2,6kg... trycket utgörs av min bästa vän Holset
Mattias J skrev:körde en sväng idag på 1,5kg i ladd pga bränd rotor och kassa stift...normala fall står nålen nånstans mellan 2,3 - 2,6kg... trycket utgörs av min bästa vän Holset
Varför tokvarva när du står still? lät inte så bra....
om den inte håller för att torrvarvas håller den nog inte för 2,6 kilos belastning + tokvarv ... grejen var den att jag håll på att felsöka tändningen när jag höll på där...skulle igentligen inte varit med
PSIMotor.