Problem med laddtryck
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
Problem med laddtryck
tjena jag har en liten fråga... jag har en golf med en garret gt40 turbo sen sitter där en audi wastget... nu är det så att jag kör på fjäder trycket så håller den sig på sinna 0.5 bar men sen när jag kommer upp i slutet av 3 och 4 växel så blir det mer... kan det va att den är för liten eller vad kan det vara... tacksamma för svar
- Jens Gustavsson
- Sävar Turbo Racing
- Kontakt:
Re: Problem med laddtryck
vilken motor?Vr6_mannen skrev:tjena jag har en liten fråga... jag har en golf med en garret gt40 turbo sen sitter där en audi wastget... nu är det så att jag kör på fjäder trycket så håller den sig på sinna 0.5 bar men sen när jag kommer upp i slutet av 3 och 4 växel så blir det mer... kan det va att den är för liten eller vad kan det vara... tacksamma för svar
och är det den lilla eller den större wg?
True metal people wanna rock not pose!
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
Jensas Speedshop
Den senapsgula 142an med B20 10.61sek/402m
B20 Vegan 5.92/185 9.50/225
Samarbetar med: KL Racing | Lube Tools | | AGAP | VEMS https://www.maxxecu.se/
-
- Forumsberoende
- Kontakt:
Re: Problem med laddtryck
jag har projektråd på mitt bygge här... det är en golf 8v motor.... finns det två modeller på dom då...Jens Gustavsson skrev:vilken motor?Vr6_mannen skrev:tjena jag har en liten fråga... jag har en golf med en garret gt40 turbo sen sitter där en audi wastget... nu är det så att jag kör på fjäder trycket så håller den sig på sinna 0.5 bar men sen när jag kommer upp i slutet av 3 och 4 växel så blir det mer... kan det va att den är för liten eller vad kan det vara... tacksamma för svar
och är det den lilla eller den större wg?
- abdominazer
- Lite mer laddtryck
-
- Forumsberoende
- Kontakt: