blocket har fått innehåll och krönts med min nya topp...
bilder på motorn kommer imorrn ....
fick gjort en ny spak oxå... riktigt styv pinne med bra grepp i , som kommer lite högre upp mot ratten så man får bra med kraft...
den framgår som att det är en gammal momentnyckel på bilden ,,, men det är igentligen boyd codingtons grabbar som frästa ut den ur ett stycke ..... eller inte
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
funderar på om jag ska köra med hydralisk koppling istället för vajer som det sitter nu... innan har jag byggt om till vajer då det sitter hydral original på dessa lådor... vad tycker ni... ?? för och nackdelar med hydral koppling...
PSIMotor.
då satt jag å laddade med en kopp kaffe... titta in en sväng å flabba lite imorrn... ska bara fin mecka imorrn..
idag hade jag inte varit särskillt trevlig eller social... fick 3-4 kraftiga raseri utbrott efter en massa klabb med att centreringen av koppligen spökade när jag slet som ett djur med att försöka få på lådan... det enda som hade saknats skulle vara att jag blev stor och grön ha ha
PSIMotor.
Lite svårt att ha koll på dina tider eftersom du jobbar skift.
Kommer nog förbi en sväng imorn, får hoppas soppan räcker bara för det börjar bli tight. Var några finniga tonåringar som försökte kaxa med en golf cl igår så jag brände halva tanken på att förnedra dem.
sluta upp å komentera en massa jag hinner knappt svara på allt
kommer precis in från garaget i ett litet glädjerus.... startade upp henne precis... hon strtade skrämmande lätt... hann bara snudda startknappen så gick hon igång å gick som en symaskin i motorn
hade 7kg i oljetryck på kall motor ....
inte en enda läcka ... ingeting som strulade alls... börjar nästan bli nervös,, det gick för lätt ...
lite småmek i veckan å börja mappa till helgen
PSIMotor.
Mattias J skrev:sluta upp å komentera en massa jag hinner knappt svara på allt
kommer precis in från garaget i ett litet glädjerus.... startade upp henne precis... hon strtade skrämmande lätt... hann bara snudda startknappen så gick hon igång å gick som en symaskin i motorn
hade 7kg i oljetryck på kall motor ....
inte en enda läcka ... ingeting som strulade alls... börjar nästan bli nervös,, det gick för lätt ...
lite småmek i veckan å börja mappa till helgen
Hum inget som krånglat. hoppas det går lika bra med resten =) Det är nu det känns skönt att du börjar jobba i morgon igen eller du har tagit extra ledigt?