Nu har det vart glest med Updates! så nu äre dags!
En kort sammanfattning, DP byggd, BB-lambda inkopplad, Grovmappad till 0.5-0.6bar, Turbohaveri
Har jävlats och klurat en hel del med insprutningen innan jag fått det att lira ordentligt, kom bl.a på först idag att ställa "Acceleration enricment" till noll, Inte konstigt det var svårt att få bilen att gå bra när dom lade till några ms i pulsvidd när man gasade
Ställde då om det och for ut och började mappa igen, Och Oj vad den började gå fint nu!

Ett tag iaf

fick efter ett tag ett konstigt "pysande" ljud under huven nånstans och försökte att undersöka var det kunde komma ifrån, men for tillslut ut igen för att mappa och märkte då att jag tappade laddtryck helt ibland, och det var då jag förstod att nått var galet med turbon
Plockade lös luftfiltret och fick se detta:
Som synes så har centrumskruven gängats ut/gått av och kompressorhjulet har börjat vandra utåt . . .
Såå jag behöver en ny K29 NU!
Gjorde en snirko lösning för att kunna köra lite nu iaf genom att bygga en adapter till t3 fläns och hänga på min gamla WH1E turbo, Men den är ganska slut och säger nog upp sig när som helst

Sern känns den ju lite liten också
Boven i dramat låg nere i luftfiltret och lurade!
Bjuder på några osammanhängande byggbilder också!