hur stor är turbons propellrar in (101mm?) och ut mot avgasröret?
finns det större avgashus?
helt klart att man måste ha full respons direkt på start linjen med en såndär bil med bara lite drygt 1 sec i 60 fot, och som du säger så går det nog bra med ett större avgashus.
vad jag har sett på våra skit bilar så är det alldrig nå problem med orken i själva starten med as stora turbo aggregat men det är växligen till rvåan som det skiter sig då vi måste frikoppla släppa gasen och gasa igen då kan det ta en sekund eller mer innan westgaten är öppen igen

men det har ju inte du problem med med den fräna lådan
jag vill helst inte utala mig överhuvudtaget om din fina motor som presterar så bra (jag har bara testat på skit motorer som har mer likheter med folkrace motorer

) men jag tror att det kan ge en hel del att få ned avgastrycket speciellt om du kan ge motorn lite mer överlapp (vet inget om din kam men??)
1.11 i 60fot 4.959s @ 229.20km/h vad motsvarar det på 402m ungefär? vist är det en mitten sjua eller nått liknande med ca 300km/t??
vart hadde du max effekt rpm (1500hk?) och hur mycke ladd då?
bromsa ni nått vid 15psi? har avgastrycket kört förbi laddtrycket där redan?
skulle jag kunna flytta denna tråd till "vad händer i garaget"? den har ju börja passa bättre där med så mycket fina bilder och info om dina bilar martin?