Rydberg - Amazon -66 B20 2.1l Weber

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

limpan skrev:ok är inte hemma nu men ska fråga så fort ja kommer hem å träffar han :thumbright:
låter bra dä :thumbright:
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen... :D
Användarvisningsbild
tim gustavsson
För mycket laddtryck

Inlägg av tim gustavsson »

Rydberg skrev:Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen... :D
aa d får vi hoppas! bra bilder, ska följa ditt projekt :thumbright:
Senast redigerad av tim gustavsson den fre okt 31, 2008 3:40 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Användarvisningsbild
tim gustavsson
För mycket laddtryck

Inlägg av tim gustavsson »

Rydberg skrev:Jahopp, fått besked från blästraren o grenröret är inte klart imorgon, hade hoppats på o få lacka d åtminstone i helgen....Men men, får ju ett såpass underbart pris(som jag fått på alla delar)så inget o hänga läpp för, får hoppas jag får hem min lilla beställning från cvi imorgon så jag har ngt o pyssla med i helgen... :D
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

stroker_tim skrev:
Tackar tackar, när du ska du ge mig en åktur i bmwn o sväng till garaget då? :twisted: :thumbright: 8)
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Spräng kåpan ifrån volvo 240 -76 påväg hem ifrån Tedde, nu slipepr man iallaf byta lådorna varje helg :shock: :thumbright: .....Dock evt jag inte vilken låda som lämpar sig bäst? M45/46/47? Ska iallaf bli en fem petad låda....Ngt förslag?
jonny_h
För mycket laddtryck

Inlägg av jonny_h »

M45 4 pet eller M46 4+od isåfall.. m47 kan du gödsla me :shock:
Bmw 525i -95
Honda xr650r -00
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

jonny_h skrev:M45 4 pet eller M46 4+od isåfall.. m47 kan du gödsla me :shock:
asså jag e så grymt trött på fyrpetat, är m47 i samma kvalite som m40 lr vadå?
jonny_h
För mycket laddtryck

Inlägg av jonny_h »

M46 blir bra ska du ha värre så satsa på en bmw låda! M40 och m47 skulle iaf inte jag använda!
Bmw 525i -95
Honda xr650r -00
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

jonny_h skrev:M46 blir bra ska du ha värre så satsa på en bmw låda! M40 och m47 skulle iaf inte jag använda!
m40 e redan ute slutet, vrf inte m47? lär vell stå emot 200 sugis hästar?
jonny_h
För mycket laddtryck

Inlägg av jonny_h »

Rydberg skrev:
jonny_h skrev:M46 blir bra ska du ha värre så satsa på en bmw låda! M40 och m47 skulle iaf inte jag använda!
m40 e redan ute slutet, vrf inte m47? lär vell stå emot 200 sugis hästar?
Ja det gör den säkert..glömde du skulle köra sugspis,prova me den du!
Bmw 525i -95
Honda xr650r -00
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

jonny_h skrev:
Rydberg skrev: m40 e redan ute slutet, vrf inte m47? lär vell stå emot 200 sugis hästar?
Ja det gör den säkert..glömde du skulle köra sugspis,prova me den du!
Tror d blir så, rasar den ofta så plockar jag vell dit en bmw lr ngt :thumbright:
Användarvisningsbild
Luddfig
För mycket laddtryck

Inlägg av Luddfig »

M47 kommer hålla fint med den kopplingen du ska köra med.
Jag körde i sommras med 6 puckad sinter + saab900 turbo tryckplatta och m47 funkade kanon
:)

MVH//Ludde
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

skeden skrev:M47 kommer hålla fint med den kopplingen du ska köra med.
Jag körde i sommras med 6 puckad sinter + saab900 turbo tryckplatta och m47 funkade kanon
:)

MVH//Ludde
Aaa jag tror fan d, hur är d o köra med sinter? Har aldrig kört en bil emd sinter men e lite små sugen på det faktiskt :twisted:
LarC

Inlägg av LarC »

Jag åker med 4 puckad sinter och saab platta i min gröna 142a. Det är ballt ett tag sen är det bara drygt. Så för dig skulle nog en provtryckt och shimsad saabplatta med original lamell funka fint och dessutom mycket bekvämare plus att det är snällare mot lådan.
Men smaken är ju som arslet.
Skriv svar