
en del rost-hål ??

Jag ser det lite såhär också, en B20 på 122hk eller en ilsken femma påj björk skrev:Verkar ju bli ett intressant projekt![]()
P1800 är ju riktigt fränt![]()
Nu har jag varken någon volvo 5:a eller bmw m20, men det känns ju som femman skulle vara det bättre valet viktmässigt, och det borde ju vara en viktig aspekt för bankörning.
Allt är relativt! OK, den är röten men det finns ju bilar med rosthål påMaxiz skrev:brutal bil !! dock så är den i behov av some LOVE![]()
en del rost-hål ??
Tackar så mycket! Motivationen steg just lite! Det låter fint det där.Steve skrev:Lite inspiration:
http://www.youtube.com/watch?v=vSZHv4wmZUg
http://www.youtube.com/watch?v=SvkjRNDgVO4
http://savarturbo.se/~steve/upload/ama52.jpg
Uschtaz82 skrev: Kan tillägga att jag går i funderinga på rak sexa från 960 med turbo, monterad väldigt
långt bak (torpedvägg 20-30cm bakflyttad)... Amtörbyggt fordon eller plocka av turbo
vid bes. tre-fem år fram i tiden i vilket fall.
Den här karossen har ingen talan!The skrev:Uschtaz82 skrev: Kan tillägga att jag går i funderinga på rak sexa från 960 med turbo, monterad väldigt
långt bak (torpedvägg 20-30cm bakflyttad)... Amtörbyggt fordon eller plocka av turbo
vid bes. tre-fem år fram i tiden i vilket fall.
Inget illa menat, men personligen tycker jag det är på tok för många karosser som förstörs med flyttade torpedväggar...![]()
Men det är ju ägaren som bestämmer