Jonny Karlberg skrev:jo Skägglinken ..
Som Evert säger så är det byggd nån slags fast 4 link.
Den övre bärarmen är flyttad och svetsad uppepå bakaxeln.
Stagen ser ut att vara ett framvagn stag till Audi/Vag bil
Ska bli intressant att se hur det håller när man får på 10.5 M/T däcken och klistad bana.
precis så va de ju
axeln blev även lite nervinklad för att få en bättre vinkel på pinjongen
och med tanke på vart "skägglinks"byggaren har jobbat en gång i tiden så borde dedär med audi/vw stag stämma rätt bra
Minns jag var ner i ett garage med leif i våras, men det måste väl ha varit nåt annat?
Leif och Larry hade iaf platser där. Skulle vara kul att kika på några bilder därifrån så man får se hur det har gått för Larry med urisen!
/Jocke
Joakim Eriksson
Audi A6 2,4 quattro -1999 (Slit och släng)
Audi 80 quattro competition -1994 (Blivande busbil)
Sedan har vi "Miljonvarvarens" Beemer (väntar hot mejl för detta smeknamn )
vart har du grävt upp de? Jag som brukar vara så återhållsam med varven
Väldigt bra intiativ med detta tycker jag
BMW E30 327 Turbo Såld
BMW E39 523 Touring
BMW E36 320 Såld
BMW E30 325 Såld
Yamaha Viper MM Såld
BMW E34 525 IX Såld
Skoda Pick-up Såld
Sportbåt 70hk Såld
Yamaha Sx700
BMW 528ia Touring
Trevlig läsning, har länge efterlyst garagebesök här i byn. Alltid kul å se vad folk har för sig annat än å lyssna på djungeltelegrafen som oftast far men en stor skopa osanning