Jag körde sånna i min sista spis. Skiljde på 0,5g tyngsta/lättaste. Körde 130mil med 2kg laddtryck och inga dåliga lager på den tiden.
Kan bara rekommondera LG.
phonic skrev:Jag körde sånna i min sista spis. Skiljde på 0,5g tyngsta/lättaste. Körde 130mil med 2kg laddtryck och inga dåliga lager på den tiden.
Kan bara rekommondera LG.
Skiljde 0.6 gram mellan max/min på mina stakar från lg...
Å ja prise är de inge fel på
vad väger en stake av LG? ST vägde en gång en spm stake till 800 nånting gram, nästan 1kg vägde i samma veva en carillo stake av gamla modellen till 530gram, kan dock inte säga om den var bearbetad på något sätt men de skillde visst en hel del..
air_denka skrev:vad väger en stake av LG? ST vägde en gång en spm stake till 800 nånting gram, nästan 1kg vägde i samma veva en carillo stake av gamla modellen till 530gram, kan dock inte säga om den var bearbetad på något sätt men de skillde visst en hel del..
Ca-vikter
org m-stake 930G
org ft stake 775G
org LG h-profil ft stake 568G (i alla fall mina)
Men med eftermarknadskolvar och Lg stakar blev det ett problem för dom styr inte på veven utan i kolven.
Man fick göra schims till kolven för att få en styrning på den där.
air_denka skrev:vad väger en stake av LG? ST vägde en gång en spm stake till 800 nånting gram, nästan 1kg vägde i samma veva en carillo stake av gamla modellen till 530gram, kan dock inte säga om den var bearbetad på något sätt men de skillde visst en hel del..
Ca-vikter
org m-stake 930G
org ft stake 775G
org LG h-profil ft stake 568G (i alla fall mina)
Tommy Luhr skrev:kör Lg-stakar i min gat bil (580hk) inga problem.
Men med eftermarknadskolvar och Lg stakar blev det ett problem för dom styr inte på veven utan i kolven.
Man fick göra schims till kolven för att få en styrning på den där.