har ficksat förstärkningarna jag fick på pekande om på byggbes om, skulle göra trianguleringar mellan rambenen fram och tvärbalken men slutade med att jag byte hela tvärbalken
även en förstärkning i pedalstället är i svetsad
nu är dock bilen pausad då jag håller på att ge min camaro -72 lite översyn(byte utv i bakaxelen samt byta till energy supension bussningar i hela bilen)
Besiktningsavgiften är 4000 kr, betalas vid byggbesiktningen men inkluderar även slutbesiktningen och en flytande trafikförsäkring vid slutbesiktning. Om besiktningsmannen ska köra till dig tillkommer en milersättning också.
Hälsningar
Gustaf
jag har åtminstone beställt mig ett alu kyl eftersom jag tyckte det såg så bra ut i Freddes pv och man vill ju inte ha några värme problem så det kändes som en vettig investering.
blir att sikta på att va klar till våren 2010 känns det som
De övre stagen till bakvagnen ! Vad använde du där då 240 verkar lite väl korta ? 140 stag eller panhardstag 140/240 ? har just plockat ner en 1031 axel jag ska ha på min PV och då gick det upp ett liljeholmens att de övre stagen är lite väl korta. Har efter mycket grubblande bestämt mig för varianten du gjort PV undre bärarmar och nya infästningar för de övre samt boxning av de undre bärarmarna
måste bara fråga vad det är för bromsservo du använder ?
Måste fixa nå liknande i min rallycross bil då förgasarna o insug tar väldig mycket plats =) o din servo såg liten o smidig ut.