tjenare håller på och bygger en 140 turbo
motorn består av
b21et block
med 530 topp
spridare har ja inte köpt än men blir väll från en 740 turbo
nu till frågan ska slänga i ms för K-jetet suger
vad behövs finns ju miljarder olika versioner edis tändningar..
tror itne de blir några bekymmer att koppla in värre med mappningen
ska ja ge mig in på ms lr ska ja köra K-jetet
mvh Oskar
jaha så ja skruvar i 2st skruvar i remskivan är de en bättre variant än hallgivaren alltså lr...
kommer ja som nybörjare lyckas få den gå nått med ms har kollat lite i dom programmen känns som man inte fattar nått men man kanske kommer in i de om man river lite me de
jag hade tänkt köra med fördelare med hallgivare som sitter orginal på b21an och bara styra bränslet men man behöver väll en trigger punkt så frågan är ju om ja ska trigga från hallgivaren lr skruva dit 2skruvar i remhjulet som mikel s säger o trigga därifrån