Fiat uno 2,0 turbo (bromsad 452hk/505nm / kaross byte)

Projektrådar med information och bilder om olika byggen
Användarvisningsbild
Mattias J
Forumsberoende

Inlägg av Mattias J »

Wikimoe skrev:Dags att införa skottpengar på såna som inte kan skilja på "ditt och mitt", lider med dig :(

tack ...

jag fick tag i fel kille i mitt rasseri igår, höll på att sluta illa för killen så jag fick be så mycket om ursäkt efter jag slängt in han i en tegelvägg, sa till han att att jag förstod om han ringde polisen ... men han förstod mig som tur var ... men ganska pinsamt

:(
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Kjelle.G
För mycket laddtryck

Inlägg av Kjelle.G »

[quote="Mattias J"]inbrott i garaget inatt... dom pajjade fiaten och snodde mina mätare klippte strömen och tog alla verktyg dom kom över,,, och drog isöner mitt nybyggda elsystem

Fyfan vet hur det där känns, jag hade inbrott i min volvo i vintras, där dom tog min tio år gamla cd plus alla mätare jag hade monterat plus styrbox och lmm till bilen :evil: det var ju inte kul när man upptäckte det, sen striden med försäkrings bolaget... :doh:

Mvh Kjelle.G
Användarvisningsbild
Påsen Racing
För mycket laddtryck

Inlägg av Påsen Racing »

Lider med dig Mattias, både uppsagd och inbrott, måste vara lite lagom jobbigt faktiskt.

/Påsen
PÅSEN RACING
Användarvisningsbild
Mattias J
Forumsberoende

Inlägg av Mattias J »

Påsen Racing skrev:Lider med dig Mattias, både uppsagd och inbrott, måste vara lite lagom jobbigt faktiskt.

/Påsen
ja det känns lite som att vakna upp med en rejäll baksmälla å fläskläpp.. alltså inget kul alls :(

men det posetiva är att jag kom in på skolan idag .. så jag får sitta i skolan och få lite pengar fram tills dess att jag får jobb.. vilket jag ska ha snarast..hoppas jag iaf :)

och idag var jag och hämtade min bmw som motorn ska ner i :)

verkade vara i bra skick i bromsar och dylikt.. så det är ju lite posetivt iaf :thumbright:
PSIMotor.
Användarvisningsbild
skogsboo
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av skogsboo »

Det man inte dör av blir man starkare av. Kör på nu bara :)
bmw 2002 turbo
Användarvisningsbild
Mattias J
Forumsberoende

Inlägg av Mattias J »

jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig!!!

måste bara berätta.. jag hade inbrott för en tid sedan i min verkstan där jag blev bestulen på nästan alla mina grejer.. så som verktyg och maskiner samt att dom hade i sönder min älskade Fiat :(

allt detta hände samma dag som vi blev uppsagda på mitt jobb och fogden tog allt jag hade kvar, så man gick ju in i väggen lite kan man säga.......

var uppe och försökte skruva lite med dom få verktyg jag hade kvar, men blev bara förbannad och slog igen dörrarna.
alla som träffade mig märkte att jag inte riktigt varit mig själv den senaste månaden och att jag hade tappat lusten till allt.

jag kan ta att jag blir uppsagd pga att företaget är på väg under, jag kan ta att jag gjorde bort mig som yngre och får betala igen det idag... men jag kan banan i det inte ta att några pundare bryter sig in hos mig och tar allt jag kämpat för och lever för, det som tagit mig igenom dagar då man bara viljat dö eller krypa under sängen, det hade nån jävel tagit å sålt för antagligen en dagsdos knark!!! .. hela mitt liv!! för en dagsdos knark.. svårt att svälja kan jag säga!

numera arbetslös utan pengar. en verkstad utan grejer. så tappar man lätt det annars så glada i en..

kl 01:00 på natten till julafton ringer det i min telefon

- tjena tobbe här.. vad gör du?

- jag sover..va fan tror du??!!

- du måste komma ner på gatan

- inte en chans! jag ligger och sover och det är skitkallt ute, vi får snacka imorgon!

- nej det är viktigt du måste komma ner!!!!

- ja men va fan jag kommer ner då!!... det får fan vara nått viktigt alltså!!

stapplade ner yrvaken, och hittade en viss tobbe där som stod och flinade åt mig och min utstyrsel...

- vad fan är det som är så viktigt??

- öppna skuffen kompis

jag öppnade och där var en stooor låda inslagen och med en lapp med många bilbyggares namn från trakten på sig... jag öppnade och där hade alla sammlat ihop verktyg till mig.. nya som begagnade som tack för att jag ställt upp för dom samt att dom ville att jag skulle fortsätta med mina galenskaper.. =)

jag kände mig så sattans rörd och fick en tår i ögat när jag kramade om tobbe, sen kastade jag mig på telefonen och väckte alla som hade bidragit och tackade dom så mycket jag bara kunde...

nu jädrar kan man göra det man älskar igen, detta var den bästa julen jag någonsin varit med om . tack alla ni som såg till att det blev så :)

Min bästa jul någonsin .... TACK
PSIMotor.
Användarvisningsbild
Mikael S
Skogen Racing
Kontakt:

Inlägg av Mikael S »

Fy fasen va nice :thumbright:
Användarvisningsbild
TheDagger
För mycket laddtryck

Inlägg av TheDagger »

Vad gör man inte för sina vänner :)

Tur det var mörkt, för jag hade inte pallat se dina tårar, då hade jag nog med varit tvungen att släppa en tår :lol:
Användarvisningsbild
Pimplaren
För mycket laddtryck

Inlägg av Pimplaren »

Underbart med fina polare! :D

Jävla trist med allt som hänt dock, jag vill ju se mera skånska bilar :)
BMW m5 turbo,
Mål: Bottna BW s372 1.00A/R på bf98 och rockig s38 =)
http://www.garaget.org/?car=225575

MVH Oliver von Bjuhr
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Det där kallar jag riktiga polar takter Kan ju inget annat än å gratullera till sjysta polare Kan ju sägga att detta e nog jäkligt sälsynt dom flesta skulle nog bara tycka att det va förjävligt att du blev av med grejjerna men inte så mycke mer
mvh AFFE
Bild
Användarvisningsbild
Mattias J
Forumsberoende

Inlägg av Mattias J »

nu vet man vilka sina RIKTIGA vänner är... jag fick ju en lapp med alla som bidragit :D ... och man vet ju nåttsånär vilka som blivit tillfågade och inte är med på listan :wink:

dom lär ju aldrig få min hjälp när dom behöver det
PSIMotor.
Användarvisningsbild
Roger Persson
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Roger Persson »

Är de jul så är det! :) Det är bra när folk ställer upp för varandra.. :thumbright:
Användarvisningsbild
Glufsen
Forumsberoende

Inlägg av Glufsen »

Fyfan...Den där historien gjorde mig själv nästan tårögd. Tänk att det finns några fina personer kvar i världen ändå.
Lycka till med framtida mekäventyr :thumbright:
j björk
Forumsberoende

Inlägg av j björk »

Fy fan vad tråkigt när man inte åtminstonde får köra sönder grejerna själv..
Har själv haft ett inbrott i huset, så jag vet lite om hur det känns efteråt.
Kul med kompisar som ställer upp :thumbright:
Blom
Forumsberoende

Inlägg av Blom »

fan vilket härligt slut historien fick.. Bra vänner ska man hålla hårt i..

hoppas du snart hittar nytt jobb också :)
Skriv svar