växellägen cheva TH350? "bild"

Snack om allmänt skruvande som inte passar någon annanstans
JS
Ganska mycket laddtryck

växellägen cheva TH350? "bild"

Inlägg av JS »

hur e dom placerade? menar Drive,parking o.s.v! här medföljer bild som jag tror e på en sådan låda?

här kommer min proffsbild gjord i paint he he

http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=30314
Användarvisningsbild
Tommy
Chevrolet owner

Inlägg av Tommy »

Ja så ligger dom orginal finns dock en del ventilhus med vända lägen då ligger dom
P
R
N
1
2
D
JS
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av JS »

Tommy skrev:Ja så ligger dom orginal finns dock en del ventilhus med vända lägen då ligger dom
P
R
N
1
2
D
okej nu hajjar jag! en annan grej jag undrar om e om en volvo 240 automatkylare me oljekylningen i kylaren pallar me en 305a me en th350?
vissa säger ja och vissa nej! :?
Användarvisningsbild
fizz
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av fizz »

jag säger "nja" ....

skaffa en temp.mätare till lådan, och mät .. det är lika skadligt för lådan att gå för kall som att gå för varm ...
Older and YZer ....
Användarvisningsbild
AFFE
Forumsberoende

Inlägg av AFFE »

Den pallar med om du åker orginal Har själv åkt 350/350 i en 140 med 240 kylare i ett år det funkade utan problem men för att vara på den säkra sidan satsa på en separat olje kylare + som fizz säger skaffa en temp mätare
Mvh AFFE
JS
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av JS »

AFFE skrev:Den pallar med om du åker orginal Har själv åkt 350/350 i en 140 med 240 kylare i ett år det funkade utan problem men för att vara på den säkra sidan satsa på en separat olje kylare + som fizz säger skaffa en temp mätare
Mvh AFFE

okej! då testar jag å köra me den! men en sak som jävlas för mig e växelspaken! får inte spaken å stämma me lägena på lådan! har volvos automatspak! ger fan upp snart nästan! :cry:
Skriv svar