Blev ett par timmar nere idag också, blir fan inte klok på den där jävla kolvbulten, tror d blir till o låta den vara och låta den nöta in sig....Under tiden jag målade knäckte pappa till en liten fin plåtbit också, märks d att han e plåtslagare?
Innan
Efter, 1 lager
Innan
Efter, 1 lager
Nästa helg blir d till o måla mera, sen vänta in julafton så man kan få använda grejjorna, gör ju ingen nytta när dom ligger under granen ...
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
DruTTeN skrev:fin motor setup, skulle nog oxå investera i lite dubbla fjädrar till toppen ^^
den tanken har slagit mig faktiskt, men vet ingen som kan fräsa in dubbla åt mig....Sen vet jag inte vad kammen tkr om dubbla då d inte är ngn värsting, Enem K19...
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
DruTTeN skrev:iofs det är ju klart men är ju alltid fränt med dubbla fjädrar ^^.
Finns på kg man kan köpa ett tillbehör så du kan fräsa sj.
Skulle du ha motorn i den vita 140in eller??
Tkr d e fränare o plocka mkt effekt med enkla fjädrar ...Nä den vite e såld till en annan i stan, fan såg nu att du var härifrån, vet du vem jag är lr? Lr rättare sagt, vet jag vem du är?
Du kanske sett nån utav mina bilar på stan nån gång.
Hmm hade en amazon som var i alla möjliga färger typ en grön dörr o en blå dörr osv. b20 med f kam , steg 2 topp o en enkel weber 48.
Hade en vit 740 oxå med skaplig sugmotor i. står nånstans i stigtomta nu.
Du kanske sett nån utav mina bilar på stan nån gång.
Hmm hade en amazon som var i alla möjliga färger typ en grön dörr o en blå dörr osv. b20 med f kam , steg 2 topp o en enkel weber 48.
Hade en vit 740 oxå med skaplig sugmotor i. står nånstans i stigtomta nu.
Adda min msn om inte annat
hmm nu dök nog ett ljus upp när jag såg va du hette, du känner daniel andersson va? Japp, fick iväg topp o kam idag, hur visste du att jag ahde d till salu föresten?
Dina bilar låter inte alltför bekanta faktiskt....