Kadett4wd skrev:Riktigt fint, skulle dock köra med svarta silikonslangar för en sobrare look.
men,, riktigt fin installation.
Tror du inte jag varit på han då... Han är hopplös, mannen gillar inte svarta sillisar tydligen.
står väl 'fordblå' i pannan på han kanske *S*
en polare på jobbet är såld på Ford.
han har blå skor, blå handskar, blå mössa..
ja väldigt mycket blå attiraljer..... till vad som helst.
alltså om man ska låta som en kärring alltså.. ingen smak alls *S*
Köpte blåa samco för några år sen och köpa svarta kostar 1800spänn så inte aktuellt, dessutom tror jag det blir lite för mörkt i motorrummet. Detta har diskuterats länge bland bekanta
Köpte blåa samco för några år sen och köpa svarta kostar 1800spänn så inte aktuellt, dessutom tror jag det blir lite för mörkt i motorrummet. Detta har diskuterats länge bland bekanta
ser riktigt rent och snyggt ut under huven
väntar med spänning på att se den rullande med konstant rykande däck =)
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.
Kadett4wd skrev:
står väl 'fordblå' i pannan på han kanske *S*
en polare på jobbet är såld på Ford.
han har blå skor, blå handskar, blå mössa..
ja väldigt mycket blå attiraljer..... till vad som helst.
alltså om man ska låta som en kärring alltså.. ingen smak alls *S*
Äntligen hittade jag en kylare som passa, visade sig att gamla Saab 900 hade precis rätt mått.
Tog ett kort på eländet när det blev monterat, tyckte det såg jäkligt snajsigt ut i garaget men på bild blev det väldigt kantigt och konstigt. Vet inte riktigt hur det ska kunna göras snyggare heller, tips mottages gärna
Ser ju ganska schysst ut. Har du inte tillgång till en sick o fals så du kan valsa lite spår i plåten?
Anners kan du kanske köra lite hål i olika storlekar i den för att bryta av lite.