Gmc'n markerar reviret

Depån
Janne's bil
Ulf's
Och Erik å Mattias vrålåk
Samt ett par bilder ifrån körningen
Men Karlberg, tycker du verkligen inte att det ser ut som att vi har bilar som man måste vara rädda om ?Jonny Karlberg skrev:Isabana är ju bara så jävla skoj!
Helst då man inte har bilar man behöver vara rädda om så det blir lite "folkrace" över det hela
Tycker Alfan ser lite strässad ut, kan det bero på Forden som ligger kloss i arslet???
Forden vart nyss omkörd där va? eller hur var det?jockelw skrev:Måste först av allt verkligen säga att ni gör ett grymt bra jobb med banan, jag (och även alla andra stadsbor) är otroligt tacksam för att vi får vara med och ha roligt på sjön. En stor guldstjärna till er..![]()
Sen hittade jag en liten rolig bild.
Tycker Alfan ser lite strässad ut, kan det bero på Forden som ligger kloss i arslet???
EsabMan: Skicka mig ett PM så fort det är ordnat så vi kan betala för oss..
MM visst var det så det var.EsabMan skrev:Forden vart nyss omkörd där va? eller hur var det?jockelw skrev:Måste först av allt verkligen säga att ni gör ett grymt bra jobb med banan, jag (och även alla andra stadsbor) är otroligt tacksam för att vi får vara med och ha roligt på sjön. En stor guldstjärna till er..![]()
Sen hittade jag en liten rolig bild.
EsabMan: Skicka mig ett PM så fort det är ordnat så vi kan betala för oss..
Jag ordnar det när vi fått kontot.
Ni är med till helgen och kör igen hoppas jag? Ska vattna banan i veckan så att vi får bort dom värsta dikena som uppstått.