bankörning och fest i maj INSTÄLLT

Tjata om vad som helst .
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

Men han e frän på sitt sätt :thumbright:
Senast redigerad av Rydberg den ons feb 18, 2009 1:44 pm, redigerad totalt 1 gånger.
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
LarC

Inlägg av LarC »

Rydberg tänk på att det är många från nyköping som läser på sävar. :wink:
jonny_h
För mycket laddtryck

Inlägg av jonny_h »

Precis så sabba inte vårat event nu och snacka skit kan man göra på lunar :doh: Verkar bli ett gäng iaf och det är kul :thumbright:
Bmw 525i -95
Honda xr650r -00
Rydberg
Forumsberoende

Inlägg av Rydberg »

LarC skrev:Rydberg tänk på att det är många från nyköping som läser på sävar. :wink:
jag har vell inte skrivit ngt dumt? :roll: :wink:
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Användarvisningsbild
MadMange
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av MadMange »

jonny_h skrev:Mange din är ju så gott som skottsäker fifan
knappschis.. orkar bromsarna med två varv så blir jag glad :thumbright:
nää vars, ska se över grejerna innan, nytt och fräscht så ska det nog funka :roll:
Man är ju inte gjord av pengar tyvärr så man får ta en sak i taget, man vill ju inte ha "projektbilen" stående allt för länge, kul att gasa lite också ;)
(hmm *host* det räckte med dom två åren den stod och samlade damm i garaget)

Knotan: Blir det någon lista på dom som har anmält sig eller?? kul att se vilka det är som kommer (och vad dom kör, så man vet hur många man kommer få pisk av.. hehe)
Teamet->> http://www.maddrift.se
Facebook->> http://www.facebook.com/MadDrift.se

Sponsorer 2014!!
jvl.nu karstorpsbildemontering.se pg-media.se agsinorrkoping.se visuellpartner.se
ErikR
För mycket laddtryck

Inlägg av ErikR »

MadMange skrev:
Knotan: Blir det någon lista på dom som har anmält sig eller?? kul att se vilka det är som kommer (och vad dom kör, så man vet hur många man kommer få pisk av.. hehe)
Låt listan vara opubliserad. Ta det med Knotan på telefon/msn ist.
http://www.projekteffekt.nu" onclick="window.open(this.href);return false;
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

typ greenstuff belägg eller liknande (kanske mekonomens textar) i med en lite dyrare bromsvätska å pumpa ur ALL gammal värtska så klarar de allra flestas bilars orginalbromsar en dag på banan om man kör på rätt sätt skulle jag tro,.... det som hände när det går varmt är ju att beläggen tappar fästet å vätskan börjar koka. sen är man stillastående en timme medans det svalnar :thumbdown:

med lite tuffare belägg å en bra vätska kan man fortsätta köra även fast bromsarna är överhettade :thumbright:

kommer nog en del från nyköping iallafall det vet jag säkert 8)

listan kommer läggas ut strax på projekteffekt.
20 anmälda nu. :D kul intresset är stort,...
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

kul med stort intresse.

över 20 anmälda på ett par dagar nu å mer än en månad kvar innan sista anmälnigarna tas imot...
=D>
Användarvisningsbild
Jernström
För mycket laddtryck

Inlägg av Jernström »

knotan skrev:kommer nog en del från nyköping iallafall det vet jag säkert 8)

listan kommer läggas ut strax på projekteffekt.
20 anmälda nu. :D kul intresset är stort,...
är övertygad om att det hade kommit minst 20 pers till bara från nyköping om intresset den 9e hade varit större för rakt fram åka..
Min uppfattning är att intresset för banåka är lite lägre i nyköpingsområdet, beror troligen på att det lokalt inte finns
någon vettig/lättillgänglig bana att åka på.
om man sedan kollar på rakt fram åka så är ju det någonting som finns tillgängligt nästan varje vecka genom streetrace på sommarhalvåret, vilket väcker ett intresse hos den lokala publiken. (ska inte på något sätt tala för alla motorintresserade i stan nu, utan detta var hur jag uppfattat det hela)

dom som gillar o sladda runt brukar hålla sig runt bilprovningen eller coop parkeringen :hihi:

"skämt" åtsido, det är ju ditt fina initiativ, då ska du givetvis välja event också :lol:
nu får vi hoppas att det blir en lyckad dag med många anmälda och ett bra väder! :thumbright: :eclipsee_steering:
Senast redigerad av Jernström den ons mar 11, 2009 1:13 am, redigerad totalt 1 gånger.
j björk
Forumsberoende

Inlägg av j björk »

Kul :thumbright:
Jag lugnar mig så länge som möjligt med att anmäla mig, ska se om man verkar få ihop bilen..
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

j björk skrev:Kul :thumbright:
Jag lugnar mig så länge som möjligt med att anmäla mig, ska se om man verkar få ihop bilen..
skyda dkynda. du skulle ju regera med vilken av bilarna du än kommer med :thumbright:

plockar bort listan tills vidare...
Senast redigerad av knotan den tor feb 19, 2009 9:35 pm, redigerad totalt 1 gånger.
jonny_h
För mycket laddtryck

Inlägg av jonny_h »

jonny_h om jag får be Knoitish :hihi:
Bmw 525i -95
Honda xr650r -00
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

jonny_h skrev:jonny_h om jag får be Knoitish :hihi:
ösch du är ju finne :hihi:
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

dem som inte har bilen reggad å därmed inte kan ha nån trafikförsäkring måste i förväg lösa en SMA försäkring som kostar 350 kr för ett helår, detta görs här.
http://www.svenskamotorsportalliansen.se/

ni ska då på plats kunna uppvisa papper på att ni har sma försäkring.!!!! (viktigt)

vi som arrangörer komer stå för försäkring som täcker skada på tredjeperson , dvs om en funktionär eller nån från publiken blir skadad så täcker våran försäkring det.
knotan
Forumsberoende

Inlägg av knotan »

vilket innebär att det fiinns 4 platser kvar innan vi stänger för fler anmälningar

vill passa på att påminna dem som är anmälda men inte betalat än att sista betalning är den 30 de mars, är inte pengarna inne på mitt konto så stryks ni från listan. även att sista betalningsdagen är den 30de så vore det bra om så många som möjligt betalar så snart som möjligt då jag har en del utlägg å göra innan dess (flaggor, brandsläckare, walkitalkis, konor mm mm)

dem som vill anmäla sej skickar mail till mej nikke40k@hotmail.com
Senast redigerad av knotan den tor apr 16, 2009 9:31 am, redigerad totalt 1 gånger.
Skriv svar