hej nu har jag grund lacka och sen har jag lackt på slippgrud på allt som man har laggt på spackel på så nu äre bara forsätta slippa och åter slippa. få sen hur mkt man hinner ihelgen sen börjar det roliga att sätta ditt motorn och allt
så idag har jag maskerat klart allt och slippa klart slippgrund ska lägga på ett nytt lagger imrgon det blir nog inte någon lack ihelgen det är lite för mkt kvar
har hänt lite idag har tagit ner bakaxelen och ska göra iornig på den nu medan den ska lackas med så på måndag ska jag lämna in axen på reoverna av lameldiff och sen ska dom bytta till 4:56 i utväxling
här kommer en bilde på våran trum av dragare till amazon
jag har också köpt nya bärarmar bak och stag sen med polyurethan busningar
nu på måndag ska jag lämna iväg trummorna sköldar och lite anat på blästring
här kommer lite bilder vart inte så bra kort jag har laggat det sisst rosten som va på amazonen sen har jag kapaten till innerskärmarna bak så det vart en snygg kant... sen vart och dra på fullt med karosserikitt
varför tar du inte bort tanklocket.. vänder tanken så på fyllningen blir att peka framåt o sätter ett tex jaguar lock nedanför bakrutan på vänster sida!...
snyggt cleant o det funkar att besikta bilen med.
THING skrev:varför tar du inte bort tanklocket.. vänder tanken så på fyllningen blir att peka framåt o sätter ett tex jaguar lock nedanför bakrutan på vänster sida!...
snyggt cleant o det funkar att besikta bilen med.
jaa det vorre nåt men nu får det va som det är... men det vorre mycket snyggt
hej nu har farsan nyss sprutat på det 3 lagret med slipgrund det vart bra nu så imrgon ska hela bilen slipas ner igen.... bara hoppas det blir bra nu så man får den målad någon gång