Projektrådar med information och bilder om olika byggen
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » ons feb 11, 2009 10:30 pm
jo nu är det juh lag på blöja! alla som kör under 9,99sek
Danne
För mycket laddtryck
Inlägg: 122 Blev medlem: sön okt 14, 2007 9:57 pm
Ort: Skellefteå
Inlägg
av Danne » tor feb 12, 2009 7:46 am
Fränt, nu blir det rock`n roll till sommaren. Bakaxeln får visa vad den går för, Ska bli intressant att se...
Danne
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » tor feb 12, 2009 7:52 pm
Började på headerserna, 2.25" primär rör, 5" colektor, 4"system
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » tor feb 12, 2009 7:53 pm
Blom
Forumsberoende
Inlägg: 2022 Blev medlem: mån jul 18, 2005 11:45 am
Ort: Bettna
Inlägg
av Blom » tor feb 12, 2009 7:56 pm
varför 5" colektor och 4" system?? någon fördel? eller blev det bara smidigast så??
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » tor feb 12, 2009 7:59 pm
smidigast skulle man kunna säga, primär rören är juh ganska grova så det blir en snällare kona! 4" avgas är åxå av utrymes plats. Blir nog egna dämpare.
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » tor feb 19, 2009 11:06 pm
jaha, bara att göra om headersena! har för mycket rör i chassit? det går inte att rymma colektorerna! blir så här nu..
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » fre mar 06, 2009 5:46 pm
så här blir de!!!
Thunderbolt
För mycket laddtryck
Inlägg: 278 Blev medlem: tor maj 17, 2007 11:07 am
Ort: Klippan
Inlägg
av Thunderbolt » lör mar 07, 2009 5:44 pm
Snyggt! Riktigt grymt!
Pontiac Firebird Trans Am -74
Pontiac GTO -05
ThaSaint
Lite mer laddtryck
Inlägg: 33 Blev medlem: ons feb 21, 2007 10:24 pm
Ort: Luleå
Kontakt:
Inlägg
av ThaSaint » sön mar 08, 2009 8:38 pm
Snygg rod, fotade den lite på långnäs förra året
härligt stuk
//Erik
j björk
Forumsberoende
Inlägg: 6113 Blev medlem: tis aug 16, 2005 1:51 pm
Ort: Linköping
Inlägg
av j björk » sön mar 08, 2009 9:06 pm
Hur gör du för att få dit och bort grenrören sedan
Och för att öppna huvsidorna?
THE SHOP
För mycket laddtryck
Inlägg: 401 Blev medlem: sön nov 23, 2008 9:40 pm
Ort: BUREÅ
Inlägg
av THE SHOP » mån mar 09, 2009 8:17 pm
De är enkelt, rören är delade vid toppen! sitter muffar på avgasplattorna som är 2" långa. Bara skuta in rören och låsa dom med en enkel prålik
Rasmus Annander
Forumsberoende
Inlägg: 627 Blev medlem: fre nov 24, 2006 8:58 pm
Ort: Eksjö
Kontakt:
Inlägg
av Rasmus Annander » mån mar 09, 2009 8:30 pm
grymt med utstickande extraktor
har köpt en Rallycross 242 kaross som ska göras iordning till supernationell 2400
Matte
För mycket laddtryck
Inlägg: 226 Blev medlem: mån sep 22, 2003 8:00 pm
Ort: Luleå
Inlägg
av Matte » fre mar 13, 2009 6:50 am
Frän bil
Blir det nån ny lakering innan sommaren?
Lycka till på isen!