larsat skrev:vore ju en sak om det var normalt spel, men skiljer det från orginal så måste det ju vara fel...?
har du pratat med parner om han inte kan beställa hem nya? ifall du har kvitto borde de gå på garantin..?
kul att du jobbar vidare me bilen!
hejsan...
i och med att atoränden är för stor så klämmer inte staken fast lagret vilket leder till att låsningarna kommer slås av och snurrande lager som följd, vilket hände jimmies.
min hade bara fått allmänt lagerpaj efter alla genomslag pga för stort spel...
vi har idag mätt upp jimmies spel med nya cheva 350 lager och nu är det bra, så det får jag och göra om det skulle visa sig att mina är åt helvete.
köpte mina stakar i anndra han genom en snubbe på lancia delta forumet så jag har inget kvitto på dom tyvärr,, sen är dom ganska gammla oxå , har haft dem ett tag nu kan man ju säga.
ska ringa han i dagarna och förklara för han att han får kanske sätta ut informationen på sin sida att folk måste köra med cheva lager för rätt spel.
hade jag vetat detta från början hade jag handlat Eagle stakar till en jänke v8 och kört med dom, dubbelt så många stakar till 70% av vad parners blaj grejer kostar.
PSIMotor.
Generalagent och utvecklare av EcuMaster Sverige.