Ok. Tack för svaret.
Har en långmotor ståendes så man håller ju ögonen öppna efter folk som bygger på långmotor för inspiration.
Dock blir ju inte detta projekt mindre intressant.
Mokko skrev:
Nej kan nästan svara säkert att det är en kortmotor, syns på ventilkåpan bland annat.
Tycker du har ordentligt med mod för att starta ett sånt här lite känsligt bygge å sedan lägga upp på nätet. RESPECT!!!!
Kommer nog gå bra den där, har ju en 9000 2.0t - 97:a med SQR steg 1 (runt 230hk) som brukis jag. Går rätt bra trots att Saaben är rätt tung.
Varför skulle det vara ett känsligt bygge? finns ju massor av folk som stoppar i motorer med ett annat märken än vad karossen är..Gillar även att gå min egen väg och inte göra som alla andra..
Tja, är väl mest Volvo vs. Saab "extremisterna" jag tänkte på som tycker att "sitt" märke är det enda rätta. Lär ju vara lugnt på den fronten på STS iaf. här är uppskattas alla roliga byggen
Helt rätt att du går din egen väg, man kommer ju inte först genom att trampa i nån annans fotspår
Herman skrev:Tja, är väl mest Volvo vs. Saab "extremisterna" jag tänkte på som tycker att "sitt" märke är det enda rätta. Lär ju vara lugnt på den fronten på STS iaf. här är uppskattas alla roliga byggen
Helt rätt att du går din egen väg, man kommer ju inte först genom att trampa i nån annans fotspår
Okej..förstår hur du menar..därför har jag bara en tråd här på STS för här finns ju alla möjliga roliga projekt