Hehe tack för alla kommentarer
Hade tänkt väga den senare men jag vet faktiskt inte om man kommer bli så imponerad över vikten nu i och med buren som väger en del :S
Turbosakerna som ska dit senare gör nog en 50kg ytterligare skulle jag tro..
Men en saker säker, en hel del
onödigt skit är numera borta, tömt o glömt eller hur vare nu igen! =P
Kändes riktigt bra efter idag då man fick en del små skitsaker gjorda, sånna som inte tar speciellt lång tid men bara är dryga att göra. Monterade dit den nya fläkten så nu sitter det dubbla elektriska kylfläktar där. Sedan ägnade jag mig åt att dra lite el samt montera in kupéfläkten (delade den från resten av värmepaketet) som nu även den är inkopplad.
Knäckte till en liten aluminiumplåt som jag monterade under brädan med två vippbrytare som får duga så länge. Ska nog borra in en mindre diod av något slag på denna så man har koll på att elfläktarna verkligen är igång/har ström under drift. Men nu funkar alla fläktar i bilen utom den som borde sitta på grenröret =)
Sedan monterade jag in säkerhetsbältena i bilen, så nu är bilen så gott som klar för besiktning men lite mappning återstår. Tänkte ringa Bilprovningen på måndag och se hur det ser ut med tider framöver.
Ska skriva ut lite nya märkningar med, Biltemamätarna som inte funkade riktigt bra ska få lämna plats åt Autometer istället.