Ja helt klart eju att den bara går på 3burkar, Helt klart så nått eju på token med tändningen om kompen e jämn!! Men finns ju inge mera som kan bli galet än redan ovan nämda saker..
För de har ju inte med förgasaren å göra ja ska vara om du glömt en gårdstomte i 1insug då men de hoppas jag inte
Men skämt å sido tråkigt när man inte får grejer å funka som ska göra de..
Kan ju va så att fördelaren sitter ett halv varv fel så som amazon_sleeper skrev.. är sjukt lätt att göra fel där.
Men sitter det ett halv varv kan man testa det genom att du sätter tändkablarna i omvänd ordning så ska den gå som om allt va okej o kablarna satt på rätt plats.
Skulle gärna vilja få in ideér om vad som kan ha hänt. Vill inte sätta i en ny kamaxel och få ännu en kam förstörd.
Alla andra lyftare och nockar var i lika gott skick som när jag satte i kammen.
NysoO skrev:0,40 spel, låg ej på hela tiden. Tycker lyftaren gick smidigt i sitt lopp, men kanske inte hävde i tillräckligt med olja i loppet?
brukar bara köra på ett par stänk o sen fylla lyftaren med olja när jag stoppar ner den så borde väl inte va det som är felet.. men ser ju precis ut som nått har gått väldigt tungt då lyftaren har blivit helt skålad.
Var de nya grejer du stoppa i? Kan ju tänkas att du helt enkelt haft en jävla otur, men ser ju verkligen ut att ha gått tungt.. Kan inte vare så att ventilfjädern bottnat?
Var de en K-kam du hade i eller? har 2st fina sånna så du kan höra av dig om du skulle behöva en