jaaa mathias du såg ju hur tjejen va, hon verkar ju iaf gilla bilar
wheliebars har jag också funderat på... men kan en liten repa utan va så man vet att man behöver och flytta fram att skaffa det tänkte jag... pengarna går till sånt som gör att man kan starta.. sedan åka kungligt
haha, jo såg nog lite mycket vitt puder under näsan skulle lätt kunnat vara här från sthlm.. hehe
Vi tänker nog likadant, jag menar man vill ju helst inte handla grejjer som man kanske inte behöver när man har nog med utgifter, men å andra sidan så har man nog ångra sig ganska fort om det nu skulle lyfta.. först så bajsar man ner sig och sen vet man ju inte vad som kan hända med bilen
Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue
Ha de bäst ! Mvh Jonas Banck JB-Engine Sweden AB
Banckan skrev:Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue
HALLÅÅ!!!
jap nu har vi tagit det lugnt med bilen aldeles för länge, men det var förmodligen nödvändigt..
Vi ska igång med en lite lättare ombyggnad av verkstan ganska snart sen kommer vi dra igång med bilbygget på allvar igen.. Både jag och Viktor börjar bli riktigt sugna på lite kalla garageöl....
det låter skit bra Banck vi får ta en garage fest snart så kan vi diskutera vinterns planer...
Banckan skrev:Tja Grabbar !!! Hoppas ni har haft en behövlig semester nu, för nu är de dax för ett ryck me racern !!! Trimmar`n har massa nya grejjer på G nu jue
Nu har ja gjort klart instrumrntbrädan o ramen till hjulhusen! Har även gjort en smutt låda för den nya tanken!!!
Ska försöka lägga upp några bilder snart;)
Känns jävligt skönt att börja grejja lite igen för 2010 ska bilen pisskar ordentligt:)
hej killar kanonsnygg bil ler hela tiden man ser den.vart glad av att läsa att ni kom igång med byggandet igen.keep up the good work ps ni har hordrockar opeln nummer 2 polarn har nummer 1 http://www.opelsportclub.com/forums/sho ... hp?t=42345 men men fräna bilar båda 2
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
jo fast med nya kulören 2010 har han inte en suck. då är thrc cityn vass.
Hoppas ni har det bra i garaget grabbar, sitter här och häver öl vid poolkanten 420mil bort. går ingen nöd på mig. vore trevligt om ni ville prata med banck om ev motor jobb som skall göras i vinter och tompa om han har några kardaner att bidra med. kan ju inte sticka under stolen med att det kliar i fingrarna när man sitter så långt bort från sin lilla darling i garaget.
Peace out.
Kadett c 16v turbo
bmw e36 m50 turbo
bmw e46 coupe v12 turbo
haha flockar man blir ju prylarna mjuk borstad metall är ju hårdrock
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
jo är som fint med flockat.bodde där nere före jul kring örebro men då var det aldrig några häftiga bilbyggen där.vad man visste av.bilen vart kanonfin i grönt påminner lite om audis gröna a3-a4 färg