Faktiskt inte =/ Har bara varit tråkig problem lösning som inte syns ..Krull skrev:Du har inga bilder/info på vad som har hänt mellan ligger på golvet-> ute och glider.
ett av problemen var iaf elen .. är fortfarande inte klok på den så nån radikalt måste göras där iaf .. har varit tvungen och tjuvkoppla startmotorn via tändlåset tex.. rev ut ett larm som suttit i .. kan vara det som spökar

efter det så var kabelhärvan till MS`et fel löddat av mig .. Vilket gav en hel del huvud bry .. Dock startade den efter att det problemet löstes =D
Nästa problem vart att den gick lite konstigt .. Visade sig vara BTR´en som vart galen.. Visade inget men gav 10bar !!! i grundtryck.. fixade lite med det men är numera bytt till orginal då det faktiskt inte behövs nåh högre bränsle tryck.. smart kan man vara i efterhand

Nästa problem vart riktigt stort.. fick INGET ladd.. hur jag än kopplade och hade mig.. Efter en del felsökande så fanns det vara det jag var rädd för kvar.. och visst hade jag rätt.. Visade sig vara som ventilen till WG inte stängde pg av mina värdelösa bedömningar av att slipa ner skiljeväggen till pulssplitten !

Efter det fick jag iaf ladd.. Bara mappningen kvar.. och där är vi nu .. får inte ritkigt rätt på det .. och varför inte en läcka innan lambdan. Självklart på ett svåråtkomlig ställe .. Så det är nästa projekt ..
den har rullat iaf

Tack .. Kul att folk faktiskt läserLeif B skrev:En underhållande rolig tråd me mkt trevliga bilder!

Kul att det gillassabaton91 skrev:diggar bygger starkt, akta er för min räser sen bara;D

Men du får ge mig en hint om vad jag ska akta sig för så man inte gör bort sig dårå

MasterDevil skrev:Ser mycket bra ut

Mjo.. en sådan skymtades nog. Inte den vanligaste bilen juElias Linder skrev:såg att sista bilderna är på "bilsport" träffen ute i köpingebro. ni såg inte möjligtvis en mazda 323 GTR där? " en vit en med svarta OZ fälgar"

Dock var det många bilar där