måste väl göra så jag får dit brädan med lilla duRydberg skrev:fan vad du börjar med nya saker, gör färdigt bur o bräda först iställeweber-power skrev:slet ur värmepaketet igår, ska vinkla om de så de inte blir för trångt bakom panelen (egentligen ett onödigt helvete men tar ja väck de kommer ja ju ångra de garanterat)
har även haft ett jävla nöje med å skrapa färg och isolering! har fan fyllt en ikea kasse med sån skit![]()
aja de var lite som hände igår iaf.
//matte![]()
Team Weber Power - en till vässad 142a på gården
- weber-power
- Forumsberoende
team weber power
vadåråweber-power skrev:måste väl göra så jag får dit brädan med lilla duRydberg skrev: fan vad du börjar med nya saker, gör färdigt bur o bräda först iställe![]()
![]()
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
- weber-power
- Forumsberoende
jo förstod att d va ngt sånt, skrev vadårå bara för att dryga med digweber-power skrev:då värmepaketet är vinklat orginal så kommer brädan ta i den och jag kommer då inte ha plats för några kablar eller kontakter där mittkonsollen ska va. därför rätar jag upp de. CAPICHE?
- weber-power
- Forumsberoende
så nu har jag dragit om elen som var i en härva och är ja i princip klar med de som hamnar bakom panelen så nu kan jag äntligen pilla vidare med buren. har kapat ur för dom främre förstärkningar så jag kan lägga i en grovplåt. så de rullar på även om herr rydberg inte tror de
före:

efter:

före:

efter:

team weber power
haha se där ja, inte så lätt o tro på dig när du aldrig uppdaterarweber-power skrev:så nu har jag dragit om elen som var i en härva och är ja i princip klar med de som hamnar bakom panelen så nu kan jag äntligen pilla vidare med buren. har kapat ur för dom främre förstärkningar så jag kan lägga i en grovplåt. så de rullar på även om herr rydberg inte tror de![]()
![]()
före:
efter:
- weber-power
- Forumsberoende
- weber-power
- Forumsberoende
- weber-power
- Forumsberoende
- Roger Persson
- Forumsberoende
- Kontakt:
-
pvmannen karlsson
- För mycket laddtryck
Re: Team Weber Power - en till vässad 142a på gården
Hallå! Händer det ngt här nu? Läste precis igenom din tråd. Kul att vi på varsitt håll har byggt varsin identisk bil
ovetande om varandra, även om du va före mig... Har en tråd (inte mycket till tråd ifs men) här om du är intresserad. "Volvo 142 rally replika". Det står lite still hos mig med. Klen ekonomi o småbarns far...
/Erikwdt
/Erikwdt
NU KÖR VI!!