Själv har jag 80kvm och det är på tok för litet

Är det pga detta du inte varit på några STCS träffar på ett tag

Jepps den mesta tiden har ju gått åt till hus/verkstadsbygget...larzzon skrev:Ser trevligt ut med lite garage. Alltid bra att tänka till en gång extra för de är nog svårt att göra om när väl betongen stelnat![]()
Själv har jag 80kvm och det är på tok för litethar dock inte byggt det själv utan det föjlde med i husköpet...eller ja en stor faktor till att vi köpte detta huset var ju garaget.
Är det pga detta du inte varit på några STCS träffar på ett tag
Ja man måste ju va på lite forum här och där för att få lite nya galna bilbyggar ideerHeggen skrev:Jepps den mesta tiden har ju gått åt till hus/verkstadsbygget...larzzon skrev:Ser trevligt ut med lite garage. Alltid bra att tänka till en gång extra för de är nog svårt att göra om när väl betongen stelnat![]()
Själv har jag 80kvm och det är på tok för litethar dock inte byggt det själv utan det föjlde med i husköpet...eller ja en stor faktor till att vi köpte detta huset var ju garaget.
Är det pga detta du inte varit på några STCS träffar på ett tag![]()
Nu blir det ju lite timmar här också...på detta trevliga forum...
Daniel-635 skrev:Jag kan ge lite svävande svar eftersom jag har direkt kontakt med byggherren.
Den geografiska platsen är något söder om mig som bor i västra småland och nästan i Halland![]()
Och angående tids linjen.
Ett tips är att på bilderna är träden gröna, och det är dom verkligen inte nu, så lite fler uppdateringar väntar innan tråden är i fatt verkligheten.
Så, jag ger inte mer Cliff hanger än så
effe skrev:kan säga att jag blir fruktansvärd avundsjuk på dej henrik ditt garage e en tredjedel av min tomt förresten e det fel tillfälle att fråga om dörrar eller fniss mina skärmar eller bakluckan ????????????????????? tat lugnt !!
Holme skrev:Grymt! Någon slags tidsplan? Har du tak innan nyår?
runt 139m2 effektiv golvyta...Fredriktak skrev:hur många kvadrat blir det på?