kommer köra hörnefors kanske även prova uppe i tavelsjö om man skulle få nått tillfälle.kan även bli sorpen nån vända kan ju vara nått för dig också opc
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
man skulle haft en aktiv grizzly så man hadde kunnat trampa ner snön i vattnet borde bli asbra när det fryser till.
norrländsk och het - jo tack jag vet. Snygg och läcker, tack det räcker. Norrländsk och smart, så uppenbart! Alla vill se oss falla, men vi norrlänningar slår sönder dom alla. Tre ord räcker, jag föddes läcker! Norrlänningar är heta, det ska alla veta! Alla norrlänningar kopiera om du vill visa att du är en ......äkta norrlänning!
idag skulle kent och tore mäta i hörnefors får återkomma när jag får reda på istjockleken.
kent trodde dom hadde plogat på solpen jocke tjärnen uppe i skogen ovanför preem mvh morgan
Det kan kanske gå köra i Nordmaling till helgen.
Men det är en mycket kort och krokig bana. Ca900m lång.
Skriver här närmare helgen om det blir av.
Väg beskrivning kommer senare.
Team Longbay Racing
Kontakta mig om du har frågor angående iskörningen på trehörningen.
070-2059484
Ingemar Lindahl skrev:Det kan kanske gå köra i Nordmaling till helgen.
Men det är en mycket kort och krokig bana. Ca900m lång.
Skriver här närmare helgen om det blir av.
Väg beskrivning kommer senare.
ahhh !!! bättre än ingen bana
Jocke Björk
Ex. Bullmarksbo född med opelmärke i Pannan
Kör:
Zafira A 1,6 2000
Astra G Kombi sport 1999
Astra GSi 16V 1993
Kadett GSi 16V 1989 http://www.garaget.org/OPC" onclick="window.open(this.href);return false;