var ut på bakgården och stal ett bälteslås från en gammal vectra som borde funka fint att använda.


Gustaf trodde inte bilprovningen skulle gilla stolen pga huvudskydden så jag kommer nog skruva dit passagerar-stolen vid besiktning (letar en sparco evo) men kommer dra bältet genom hålen vid höften och ha låset helt utanför stolen. kommer lägga upp en bild senare när allt är monteratMattias Jonsson skrev:Ska du använda stolen på bilden i besiktningen ?
i så fall, trär du in den långa delen av 3-punktsbältet genom sidohålet i stolen ?
Jag kommer följa bygget noggrannt, jag ser vissa likheter med mitt projekt.
Snyggt jobbat.![]()
God jul
Man blir ändå sugen på låta den stanna, träratt och snap-off blir kaxigtCassius skrev:Riktigt läcker touch med träratt må jag säga
Vad kul att höra, tack!Jonset skrev:Måste bara säga att jag gillar detta bygge! Blir en väldigt kul dräpare! Bra jobbat!!
Har så dålig koll på vilka bilar som går från stan så du får nog berättasuper7 skrev:MattiasH skrev:Man blir ändå sugen på låta den stanna, träratt och snap-off blir kaxigt![]()
![]()
Finns ju en till frän bil från Staan med träratt
Detta kan ibland innebära ett problem eftersom man med ökande kunskap och handlag kontinuerligt höjer ribban, och då får göra om en massa saker som man gjorde i börjanMattiasH skrev: Ser man tillbaka på hur detaljarbetet såg ut i början så syns det ganska tydligt att man lär sig hela tiden genom att bara jobba på
Helt riktigt, har blivit lite ombyggnader, först liteDaniel-635 skrev:Detta kan ibland innebära ett problem eftersom man med ökande kunskap och handlag kontinuerligt höjer ribban, och då får göra om en massa saker som man gjorde i börjanMattiasH skrev: Ser man tillbaka på hur detaljarbetet såg ut i början så syns det ganska tydligt att man lär sig hela tiden genom att bara jobba på![]()
Lite av ett lyxproblem dock![]()
Ser fint ut