Kopplingar, drivaxlar & växellådor
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137 Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping
Inlägg
av 16-v » sön jan 17, 2010 12:10 am
passat m45an utan problem på b20 med den "rätta" kåpan?
Eller har jag fel igen?
caterpillar
Forumsberoende
Inlägg: 3844 Blev medlem: sön aug 22, 2004 11:32 am
Ort: nord-norge, TROMSØ
Inlägg
av caterpillar » sön jan 17, 2010 1:26 am
nei: du må jøre en liten utbukning i traversen ca 20mm for uphægningen...( tenk deg att motor+ låda blir ca 20mm længere...)
husk att kardangen må tilpasses åsså( længden). å att det er en elbryter til reversen; inte en jordbryter som på 140...
caterpillar har alltid stooore turbos-å diesel
Rydberg
Forumsberoende
Inlägg: 1104 Blev medlem: sön mar 16, 2008 11:11 am
Ort: Nyköping
Inlägg
av Rydberg » sön jan 17, 2010 11:54 am
du kan sätta på den med den "orätta" kåpan (m45ans org.) också men då får du ha lådan sne och mer olja i den
Håller med DruTTeN, Inget slår skön sången från Webrar!
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
16-v
För mycket laddtryck
Inlägg: 137 Blev medlem: ons apr 22, 2009 11:52 pm
Ort: Nyköping
Inlägg
av 16-v » sön jan 17, 2010 5:59 pm
Rydberg skrev: du kan sätta på den med den "orätta" kåpan (m45ans org.) också men då får du ha lådan sne och mer olja i den
Jo men de känns ju dumt när man ändå har en kåpa ligger å skräpar
Eller har jag fel igen?