Fräsigt som fan men ifall ni har kylaren i skuffen som ni byggt nu och bygger IC utanför fronten så kommer det ju få plats nätt och jämnt ser det ut som
När man gör denna operation med fjäderbenen fram som du har gjort ska man ha samma "vinkel" på dom som innan man höjjer upp dom? har funderingar att göra detta på min med så man kan ha bilen lååg fast fjädrar kvar fram.. äre några andra vinklar som blir åt helvete?
Jimmy skrev:När man gör denna operation med fjäderbenen fram som du har gjort ska man ha samma "vinkel" på dom som innan man höjjer upp dom? har funderingar att göra detta på min med så man kan ha bilen lååg fast fjädrar kvar fram.. äre några andra vinklar som blir åt helvete?
Jo med fördel ska man väl ha samma vinkel på fjäderbenen. Lättast att få dom i rätt vinkel i alla led borde väl vara att göra någonslags jigg eller bara använda ett fjäderbensstag så att man får rätt lutning i sidled iaf. Men vet inte hur trådskaparen har gjort, kanske bara måttade in med ögonen.
Palm skrev:vi kanske ska byta ICs, min 4" tjocka mot din lilla 3"
får du inte plats med din eller
jodå utan problem men tror en 76mm skulle vara bättre för mina effekter nu när man inte kommer bygga herrejösses 1.8an min är 600*300*100 bara komma över och låna om du vill...
Audi 80 quattro -85 16v Turbo
Audi UrS4 Avant 2.2t Levar Motorsport