Då var en låång dag till ända!
Patrik har ägnat hela lördagen till att bränna en hel del kort på kärran, och vilket resultat det blev!! Tack än en gång, hade du inte varit så envis hade vi inte kommit till lundafältet

tack till Danne som agerade fotograftaxi med
började med en spräckt kylarslang som började pissa mitt under plåtningen

....helt otroligt tänkte vi...patrik plåtade klart sedan hjälptes vi åt att byta slang, klart den jävligaste av dom alla också. sen när vi skulle köra ut ur kolhuset så körde jag över en sten som mosade min slang som går mellan oljetråget, great!!!! 8,5lit olja rätt ut i gruset....
bogserade hem för att lägga ner för dagen(trodde jag), men patrik envisades om att grejja en ny slang och fylla upp med ny olja, sagt och gjort så var den snart färdig! klockan hade hunnit bli 17:30 och man får inte köra på lunda efter 18:00!
-men vi gav oss fan på att vi skulle hinna ta några kort där ändå, tur att vi bara har 5km dit. så vi hann fota en hel del faktist, även en hel del börnisar på landsväg
Patrik har lagt upp 3st bilder på sin blogg så länge, snacka om att jag är nöjd med resultatet
http://www.garaget.org/2002tii/blog
här kommer några "behind the scene" bilder som jag har knäppt, lite skillnad hmr...