Har satt ihop bilen nu igen, bytt urtampningslagret samt clips till kopplingsarmen, monterade även en ny bussning till växellänkaget
Tror jag måste plocka lös slavcylindern och förlänga kopplingspinnen lite ändå, den blev helt annorlunda nu med ett helt clips igen till kopplingsarmen så den sitter fast. Tidigare var det som att den kopplade ur för mycket, men nu tar den nästan nere i golvet.
Har även byggt om avgassystemet nu, plockade bort min stora ljuddämpare som tidigare satt mitt under bilen. Testade starta den, och fan tänkte jag.. Den låter ju mindre än min 318 brukis trots raka rör(!)
Aja, var väl turbon som dämpade.. Ut och skulle provköra, baaAAAA! Hehe
-Den låter lite annorlunda på fullgas =)
Tyvärr inga meckbilder att bjuda på, men fick besök av Fredrik Mehlin med sin bmw e30 med sugtrimmad M5 S38 motor.
Så vi tog några bilder efter provkörning, vansinnigt vad den e30:in går bra och låter hårt! =)
"Hey, har'u sett min frontläpp?" Nöjden

(men den sitter ju som en fläskläpp- fettfett!)
