haha som vanligt försöker du göra dig rolig på andras bekostnader när du i stället blundar för problemetJens Gustavsson skrev:när man är 19 år så tror endel att man kan allt bäst i värdenElffors skrev: Du uttrycker dig luddigt om denna process, berätta mer.
vilka värmebehandlingar, härdningsprocedurer skall dessa tryckare genomgå?
Och av vilket material skall de vara.
Nu låter det mer som de skall gulglödgas o doppas i en vattenhink 2ggr.
Du skriver på överlägset sätt, men kan du det här egentligen?
Mvh/ En som vill lärasen när man hållit på i många år så bruka man bli mer och mer ödmjuk och förstå att allt inte är så enkelt. jag va säkert lite så själv också i yngre dar
mins turbo bosse sa nån gång när vi i sävar va runt 18år att de ni kallar teorier och funderar och snackar kring det testade vi på rickigt i början av 80 talet
jag om någon hade däremot rolig när jag såg din bil puttra över mållinjen på 18 sek så även fast du är 40 år så borde du kanske ta till dig ett och annat och inte bara stirra dig blind på vad du lärt dig i en lada i sävar med 10 st teoriböcker och tester på en b20
de skrev ju själv i en annan tråd att de är så svårt med höga lyft för att lyftarna inte håller
ja din erfarenhet av de kan ju inte vara så stor då du antagligen inte haft att göra med grejer som kallas kvalite för 5 öre
man kan köra med 40 mm tryckare utan att svetsa in ni bussnigar i toppen utan problem så länge inte kolv och ventil tar i varandra för då
rasar väggarna för tryckaren fort
fråga loggert från boden om du inte tror mig han har kört rallycross i 8 år med samma topp och den är orginal med 40mm tryckare och 16,9 i lyft
de finns väldigt varierende kvalite/vikt på tryckare och pris och man får väl vad man betalar för