Jahopp, hemma igen.
Förra veckan avlöpte som så att jag på onsdagskvällen lyckades lokalisera generatorproblemet till en säkringsdosa där volten dippade med 1v. Skitglad så teststartar jag men upptäcker att det luktar soppa. Letar febrilt läckande slangar utan resultat men upptäcker tillslut att soppan trycks ut genom kablarna i catchtanken!
Så river skiten onsdag natt och gör en omkonstruktion på torsdagen och lyckas få ihop det på torsdagsnatten med provkörning utan bekymmer
Så på fredag morgon (04:00) styrdes kosan mot kinnekulle ring och fram kom man utan bekymmer! Sedan lyckades jag avverka ett antal varv på banan med, även om jag saknade mycket i bilens väghållning så hade jag otroligt kul!!!
Jag han även beställa, svarva om och montera nya tändstift i torsdags, NGK bcr8es vart det

Detta gjorde att misständningarna jag hade vid 1,6bar försvann. Detta gjorde att det laddas runt 1,9bar

och det går med mina mått mätt så in i h-v
Ruggigt roligt!
Efter bankörningen körde jag vidare på fredagen till göteborg och hade då avverka 60-70mil problemfritt.
När jag sedan skulle hem idag åkte jag via uddevalla och inhandlade lite 16-tums hjul(orginal 300zx fälgar) som jag tänkte kunde användas till antingen R-däck, strippendäck eller bara bränna gummidäck
Sedan vidare till stockholm, så när jag nu parkerade hemma så har jag säkert avverkat 120mil! Sitter kvar en liten stund å njuter av att vara hemma, då hör man det där bekanta bubblande ljudet! Visst! bilfan kokar!!!!! vad ända in i "alla svordommar som finns"
Blir komplett galen på det här! hoppas hoppas hoppas inte topplockspackningen rykt igen
Det går som sagt troll i den här motorn........