Gladhs 945 turbo, SÅLD
- lord_nordkvist
- Forumsberoende
- lord_nordkvist
- Forumsberoende
du kanske har bottnat redan? så huskut me power rejdan?Gladh skrev:Ladda 1.5 bar nu och den går bra nu, va uppe på 1.8 men kändes inge skillnad. Så ska riva bort katt och ljuddämpare i morgon, så den får andas ut riktigt. Hoppas iaf att det är problemet till att den inte vill sjunga ut riktigt, tanken är ju att bottna turbon

hur stärchk e han nudå höftar ni på? mellan tummen å pekfingret
- lord_nordkvist
- Forumsberoende
har åkt ett otal svängar på byn sista tiden, men oförsäkrat, oskattat, avställt å obesiktat å bla bla är inte min grej, så jag kör där det helt enkelt inte är så mycke folk (dvs inte runt macken, nej)Stener skrev:Haha jo men inte sett din BMW något på byn änmåste ju ut och ragga runt lite
![]()
Hämtade kolvringar idag och motorn står i övrigt helt klart så tills nästa helg ska den va grundmappad och gå att köra hoppas jag på, får väl se ifall den deadlinen spräcks som vanligt

ska bli ett antal repor till i år dock, så man är redo för bänken till våren

såg dom här herrarna va ute å luftade volvon ikväll.. existerar faktiskt en film på en liten burn som slutar med att han skjuter isär avgasröret mitt under bilen

får tjata på gladh lite att han lägger upp den, hade jag filmat med min egen telefon iställe för johans hade filmen nog redan legat uppe.. hähä
- lord_nordkvist
- Forumsberoende
river icke ner allting i molekyler och puttrar den in på besiktning nu då, svar nej.. besiktning blir te vårn efter mappning.. ville bara se så allt fungerar i år, har ju mest bara blivit justeringar och tillbyggnationer endån..Stener skrev:Har du beställt redan?
Va fan besiktiga BMWn då, Jimmy??
ja kuddarna blir nog fin för våfflan.. kan ju va skoj om motorn stannar kvar under huven

- lord_nordkvist
- Forumsberoende
Va ute en liten sväng och filmade, men det började regna så he blev inte så mycket. http://www.youtube.com/watch?v=ZsTZNb3W8Hc
Senast redigerad av Gladh den lör sep 04, 2010 2:54 pm, redigerad totalt 1 gånger.