
kopplingsproblem vässad bmw 525tds
jo det är rör en bit och slang en bit. har hitta problemet nu..lamellen är helt enkelt inte gjort för bmw tds,så den långa hylsan på lamellen som ska på splincen från lådan är nu lite nerfräst så den ska passa, för jag kör med org lamell och den förstärkta plattan nu så länge,så problemet va att lamellen inte passa:)ska bytas i helgen sen får vi see om det fortfarande slirar 

Vi vill gärna se bilder, kolla de klistrade trådarna längst upp i forum-delen som heter "Filmer & Bilder" :
http://forum.savarturbo.se/viewforum.php?f=9
http://forum.savarturbo.se/viewforum.php?f=9
Mattias Säfsten (fd Sandgren)
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Säljer, installerar, mappar och justerar motor-styrsystem och tillbehör.
Återförsäljare för MaxxECU, Link, ECU Master, VEMS, m.fl.
Nav-dyno och motor-bänk i Sävar vid E4.
Säljer, flödestestar och tvättar bränsle-spridare.
Skicka mail, PM eller ring vid intresse. Innehar F-skatt. Jobbar mest i norr.
Re: kopplingsproblem vässad bmw 525tds
Tokigt problem.När jag bytte svänghjul tryckplatta å lamell till sachs fick jag förlänga tryckstången ca 1 cm
har jag för mig.Kan passa på att tipsa om att använda 524td e28 svänghjul då det är massivt
har jag för mig.Kan passa på att tipsa om att använda 524td e28 svänghjul då det är massivt