Nu blir det lite bilder
Var ju tvungen att ta bil till skolan bara för att jag tagit körkort så fick låna farsans bil

Parkerade bredvid min lärares bil... hehe, lite storleksskillnad.
Kollade lysena inför bess och märkte att hel/halvljusrelät inte slog tillbaks till halvljus. Det visade sig vara spänningsfall i en kabel som gjort att det blivit så varmt att relät smält lite och kontakten till halvljuset kom lite längre bort än den borde. Rättade till så kontakten hamnade rätt i relät och bytte de dåliga kablarna. det var de tre i höljet du kan se på bilden som va dåliga, ärgiga inuti. Tog bilden för att komma ihåg var allt satt. Gött med fotografiskt minne
Denna togs med som fotografiskt minne. Det satt två sånna där blå saker på den gula kablen.. De är inget att ha om man ska leda lite ström genom kabeln, blir lätt spänningsfall där så de tog jag bort och skalade och lödde på dem på kabeln ist.
Mer putsande
Blev förbannat blankt där nummerplåten sitter
Blev bra på med. Lite ny svart färg har den fått i fronten med.
Galler ditsatt. Det måste man ju ha för bess.
pappa har finspacklat lite och målat på lite på sidan så det duger sålänge. Hittade en burk med rätt färg
Tätade med lite limfog i springorna här bak.
Jag lär slippa rost i golvet iaf?
Stänkte på lite färg på grillen. INTE NATIONAL?
Lyktsargarna med
Ser väl bra ut?
Pappa hittade en jättebra matta till bagaget! Det tyckte mamma också, att det VAR en jättebra matta. Hon skrek rakt ut när hon såg att vi tagit den
Stolar ut och tvätta lite på golvet!
Renoverat för snart 20 år sen...
"nya" stolarna som ska i.
Insåg att det blev bökigt med soffan då den inte var vikbar framåt. Då får man fälla förarstolen om nån ska ut från baksätet = osmidigt. behöver ju inte 6 platser så ofta ändå.
Letade på ett par rätt fräscha

finns lite olika modeller, tog de med hög rygg.
Letade upp ett par inredningsbitar. Hittade inga till den korta modellen så tog ett par som är till den långa och kortade av.
Så ser det ut. Tror jag ska försöka måla dem svarta senare med sån där färg för mattor.
Även letat på plastsidorna till taket ni ser är ditsatt på tre kvart på bilden. Och oroa er inte, det kommer en gummimatta över "vardagsrumms mattan"
Den andra plastsidan till taket var lite trasig så den lagas lite:
Hittade en mitt-låda med mugghållare i locket

Ska fixa till och sätta i den.
Det var alla bilder för idag. Har slipat på ställen det behövdes på golvet och lagt på lite ny grund och lack så det måste torka till innan jag sätter i stolar o grejjer.
Hoppas jag får den besiktad snart, skulle behöva ha den om en vecka, ska ha praktik i typ 4 veckor... I Norrtälje... 30mil härifrån. Ingen som bor i närheten som har ett rum att hyra ut btw?