Har använt 40x40 profilrör. Har som konstaterat att det blev stadigt som tusan efter jag hade svetsat ihop allt!!! Roligt att nån gillar det man gör iallafall!!! Och det här med plåtarbete är ju inte svårare än man gör det till. Själv har jag alldeles för lite grejer att hålla på me plåt egentligen som jag skrivit tidigare oxå... Men man kan fixa det mesta ändå med lite vanliga prylar i garaget, bara det att de tar lite längre tid å så

T.ex till kardantunnelns hörn så använde jag ett 3" avgasrör som jag klöv i 4 delar, ser betydligt trevligare ut än att bara gjort en fyrkantig låda enligt mig, Skulle ju ha gått att bocka till runda hörn men vad gör man när man inte har grejer för det

Sen för att bocka plåtar så får man ta till skruvstädet och lite järn. Och jag har märkt att om man bara inte krånglar till det för mycket så blir det oftast bättre i slutändan. Och nog har jag behövt kapa bort grejer å gjort om på bilen eftersom det har sett förjävligt ut första gången

. Å jag är fortfarande bara en glad amatör ändå!!! Learning by doing som de säger i staterna
Men i helg verkar det inte bli så mycket gjort i garaget

Det är dom där rusdryckerna som hägrar, Måste sörja för de sista dagarna som ungdom

Och i berusat tillstånd eller bakis gå till garaget är nog ingen hit, man är ju som en fara både för sig själv och bilen

Jaja, over and out.