Vem förutom jag styrketränar seriöst?

Tjata om vad som helst .
Zkunk
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Zkunk »

Verkar ju finnas några grova typer här inne ändå ju :wink:

Tränar lite smått jag osså, dock går de väl inget vidare för mig kanse men försöker iaf :roll:
Körde pattapress i förrgår 6repX4set med 43kgs hantlarna. sen va orken borta :(

Något tips på hur jag ska lyckas behålla energin även efter jobbet, så man kan prestera lite på gymet med? :)

(äter gaaaanska mkt mat redan, så något bra hemkokt-superrecept som gör att jag får megaork!)
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Zkunk skrev:Verkar ju finnas några grova typer här inne ändå ju :wink:

Tränar lite smått jag osså, dock går de väl inget vidare för mig kanse men försöker iaf :roll:
Körde pattapress i förrgår 6repX4set med 43kgs hantlarna. sen va orken borta :(

Något tips på hur jag ska lyckas behålla energin även efter jobbet, så man kan prestera lite på gymet med? :)

(äter gaaaanska mkt mat redan, så något bra hemkokt-superrecept som gör att jag får megaork!)
Jag har slutat helt köra hantelpress, känns bara som utfyllnad, bänk och fly ger mej mer i tuttarna..
Energi efter jobbet, jag kör ju koffein innan varje pass jag bara för att få upp svetten mer, många kör Efedrin, det har ju fått bort dopingrankingen nu, bara förbjudet om du tävlar, inte tränar, kickar bra som fan!
Efedrin är amfetamin besläktat men inte narkotika eller dopingrankat..
Dänniz 073-8447664
Zkunk
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Zkunk »

Jaså? själv tycker jag pattapressen köttar på hårdare (om jag kör med hantlarna vända så att handflatorna är mot varandra, eller va man ska säga).

Men får de sälja Efedrin nu igen då?
jag har testat på de osså, blev sjuuukt besviken! ALLA utom jag fick någon effekt av de! :snyft: Även ECA, utan resultat med... Dock så svettas man ju lite mera, haha =)
Kreatin,kre alkalyn,Synefrin, Massacra & sådant funkar med jävligt dåligt.

Hopplöst fall :banka:
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Du som många andra fick säkert fejk efedrin som cirkulerar friskt på nätet. Unexo som nu slutats göra eller pacistan made var ju kung!
Nedanstående är skit, enda som verkar funka hyfsat verkar vara RAGE och RAGE 2 som håller emot mjölksyran mer, men när den kommer är den är..
däremot ECA, EAA och BCAA har funkat kanon på mej. Proteinet hittar in med det helt enkelt.
Nä har slutat me hantelpress känner inte för dom helt enkelt, bänken och fly ger bättre i bröst anser jag. Hantelpress tar mycket triceps oxå.

Själv blir de högreppare bänk och lågreppare på flyes imorrn,
sen smalbänk och köra bakdrag för triceps sen hem :thumbright:
Dänniz 073-8447664
Zkunk
Ganska mycket laddtryck

Inlägg av Zkunk »

Gick asakasst på gymmet idag, jävla pojkbandsmusik!

som vanligt dålig energi. pallade inte mer än 4x4 på 100kg. så fick gå ner till 80 o köra 6x3, sen va jag död i musklerna :stop:

Ska nog köpa mig en fritös så man kan svulla i sig ännu mer kalorier per tugga xD

*Edit*
Bänkpress då :roll:
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

haha =) Körde själv ett pass i lördags, vila söndag och idag pga kände kroppen behövde, ställde mej på vågen oxå, 99,9kg hahaha :thumbright:
Men har inte blivit tjockare heller säger tjejen. Så antagligen muskelminnet som vaknat helt för är tillbaka på vikterna som förr sånär som ryggen..
Gick skitbra i böj i lördags, 170kg lätt small bara upp, sen gav jag mej med ben pga mjölksyra på lägre vikter.
Körde biceps curlingstången med 70kg, funka okey, körde strikt och försökte inte dra med ryggen..
Slutsats: Idag måndag kväll fortfarande träningsvärk i rygg och ben och trapps biceps, BRA PASS :thumbright:
Dänniz 073-8447664
Användarvisningsbild
Tommy Luhr
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Tommy Luhr »

Dennis, hur länge har du kört för att det känns som muskelminnet gjort sitt till samma nivå som när du slutade?

Skall börja köra till veckan nu igen med motivation så in i helvete.

Känner att magen växer, rygger värkar och armarna är som spaghetti.
Enda som är stort nog är det ballen :thumbright:
Haha :hihi:
Volvo B230 -1064 WHP
Topplocksportning!
Dynamisk vevaxelbalansering!
Motordyno!
Chassiedyno!
http://www.overboostracing.se
070-3755169
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Tommy Luhr skrev:Dennis, hur länge har du kört för att det känns som muskelminnet gjort sitt till samma nivå som när du slutade?

Skall börja köra till veckan nu igen med motivation så in i helvete.

Känner att magen växer, rygger värkar och armarna är som spaghetti.
Enda som är stort nog är det ballen :thumbright:
Haha :hihi:
Haha, jag har kört seriöst nu igen ca 2-2,5månader. tog ungefär 2veckor innan man var i hyfsad form och motivation att växa igen. Sen så nu först är jag tillbaka i samma vikter som förr.
Tar några pass att komma igång för mej, men muskelminnet kan man lita på :)
För mej var det förut en spärr för några år sen att ta 100kg i bänk, den finns inte mer för jag HAR klarat det förut. Så det ska gå, och det gick. och mer därtill :thumbright:
Så tommy, du ligger nog snart där med 40+ hantlarna igen :hihi:
Dänniz 073-8447664
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Sammanfattning från veckan.
Måndag: Bröstpass bänk och flyes.. Gick suveränt.. Följde upp med axlar. Funka kanon 90kg militärpress, eller någon sorts stöt i det, stången tog iaf bröstkorgen innan jag pressa upp den på raka armar.

Tisdag: Lats, lastdrag och rodd. Tog flåset ur mej helt.. Törs inte köra mark pga diskbråck men körde på 50kg iaf säkert 80reps.. Blev rätt slut.

Onsdag: benpress och vader, körde bara böj i början på 140kg några sätt..

Torsdag: Vila pga arbetsintervju vilket jag fick jobbet :thumbright:
Bara kul se hur ryggen håller :doh:

Fredag: Helt hysteriskt triceps pass, har så sjukt träningsvärk ännu, kan knappt lyfta armarna, körde även flyes för bröst samt bänk, fick träningsvärk i biceps pga detta pass :?
Aja började med smalbänk på runt 80kg några reps, 90sen gick upp lätt..
Sen några breddag neråt och bakåt.. Fan va pump.. Rätt slut efter det.
Gick sen in på bänk och körde 100kg några ggr.
Sen flyes för att det ger dom där åtråvärda hudbristningarna som småkillarna skryter om :hihi:
Pumpa sen skiten i smalbänk igen på 50kg och 34intensiva reps i streck.

Lördag: Benböj, 180kg gick bra. Körde sen benpress 200kg tills jag blev mjölksyre brist.. Sen några nya sorts vadövningar jag försökte hitta på själv som verkade funka, för träningsvärk fick jag. Vader har jag alltid haft stora och varit stark i av någon anledning..

Suverän vecka fast jag inte tränat biceps fick jag träningsvärk där haha :hihi:
Dänniz 073-8447664
Granlund
För mycket laddtryck

Inlägg av Granlund »

Helkroppspass igår :thumbright:
Erik Granlund
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

tungt att helkroppa, körde måndag tisdag och onsdag jag, idag torsdag ledig pga jobb, men har gjort illa axeln med ett jvla järnspett oxå så vet inte hur veckan blir, funderar på hoppa imorrn oxå för jag ska sätta upp ett garage på lördag och det blir full dag.. Aja innan söndag ska jag vara frisk :)
Dänniz 073-8447664
Användarvisningsbild
Volvex
För mycket laddtryck
Kontakt:

Inlägg av Volvex »

Kul och inspererande läsning.´Tränade maniskt i många år tog 10*100 i bänk när man var som bäst iallefall kommer jag ihåg och mådde fantastikt bra av att träna.
Men sen flyttade ut på landet renovera gård skaffa barn och är nu ett pluffsigt vrak på 70-80år i kroppen 33år enligt körkortet.
Har ont i ryggen och nacken mycket huvudvärk. Verkar som att det inte funkar att sluta träna om man engång kört på hårt

Nu tänker jag bygga ett hemgym har väl ca 10kvm till förfogande. Bänk hantlar o skivstång o zstång har jag köpt. Fått för mig att jag måste kompletera med en multimaskin eller nått liknande...men är det inte så att det mesta som finns på är rena sopor?
Någon som har nått förslag till mitt hemgym? Nån supermaskin som man kan köra det mesta i hade ju varit fint......
Alex Gadler
Användarvisningsbild
Dennis Öhman
Forumsberoende
Kontakt:

Inlägg av Dennis Öhman »

Har du hantlar stänger och vikter fixar du det som behövs, bara ett stativ som e justerbart i höjd för axlar och böj samt bänkpress. Finns övningar som täcker hela kroppen, bara att hitta dom som tar på det tänkta stället..
Dänniz 073-8447664
Kronberg
För mycket laddtryck

Inlägg av Kronberg »

Ingen ren bodybuildar träning. Men Mma och gym med löpning.
Har fruktansvärt svårt att gå upp i vikt, får kämpa för att hålla den trots gainer och massa mat.

Skadade mig dock i bröstbenet för ngra månader sen så har inte kunnat träna och vikten rasar konstant.
Kan tillägga att jag vägde 64 innan jag började träna, gick upp till 74 på 6 månader,toppade på 79 kilo men föll ner till 74 vilket jag inte kunder rubba.

Längtar tills skadan läkt så jag kan börja igen,
pekka kiiskilä
Lite mer laddtryck

Inlägg av pekka kiiskilä »

Ja vad ska man säga hehe i dagens läge är jag en tungviktare 102kg och har ej tränat sedan 96 jag tränade i 15år styrkelyft och styrketräning som mest vägde jag 115kg o jag är bara 176cm kort :)
Jag är idag 43år ung och leker med bilar istället hehe

Jag var med i en traffikolycka 96 så där slutede min träning och då blev det öltunna istället för sixpack hehe 02 fick jag en stroke som följd av olyckan så jag blev pensionär 00 och träning och kraftiga ansträngningar är något jag inte får göra så det är lite av latmasken nu istället fasten man vill träna och jobba för man mår rätt bra av ett regält träningspass så träna för mig med :(
Skriv svar