//tobbe
tobbeturbo skrev:Hubbarna kommer till garaget om 2v så jag hinner nog bli klar med Audin o bromsa den innan du sätter din fot i garaget.![]()
//tobbe
Ikväll blir det öl o glögg och så ska jag svetsa fördigt fästena för krängaren, och Adde skulle ta med knivar från jobbet. Sen är det "bara" elen kvar i stort sett.AsLoT skrev:tobbeturbo skrev:Hubbarna kommer till garaget om 2v så jag hinner nog bli klar med Audin o bromsa den innan du sätter din fot i garaget.![]()
//tobbe
Haha! Säääkert.
Din audi kommer aldrig av bockarna jue.
TackarKökarmicke skrev:Ser bra ut! Du lär väl kunna köpa en matta till lencon att linda runt om du känner at du e rädd fär att skotta den, de finns ju enkom tillverkade till lenco
Mattz Larsson skrev:Ja du det där med sprängmatta, I dragracing får du åka utan matta så länge du inte åker överladdat, D.v.s. åker du comp med en prostock motor på 1300hk kan du köra utan matta men åker du en turbo spis på 700hk måste du ha sprängmatta men det är vad reglerna säger.
Jag tror inte du skottar den lådan CS3 Lådan är spesad för 1800hk.
Men man brukar villa ha två rör (ett på vardera sida) som binder i hop främre och bakre huset med varandra.
Rörena som lådan brukar stå på i bilen när den står inne i bilen.
Edit: Jag såg nu att du har två plåtar satt på sidan om lådan och det funkar säkert lika bra som rör.
Mattz