är juh att jämnföra äpplen och päron..Christer Söderman skrev:Här är en film på mig veterligen den rappaste mb5 hondan. Lyssna på soundet.. kolla tiden å hastigheten...
http://www.youtube.com/watch?v=fwUhj7lCuNw" onclick="window.open(this.href);return false;
mvh Chrille
Vad vägde det där ekipaget?
Säkert hälften mot mitt om man räknar komplett med förare.
Kan juh ta väck ljuddämparen på min samt filma bredvid utan att ha mikrofon inbäddad i skumgummi så låter nog min lika om jag sätter på yngsta grabben på moppen,, han väger typ hälften mot mig.
Min moppe är inte byggd för ETT ändamål ska ni komma ihåg, dragrace kan vara skoj att testa men väldigt sekundärt.
Skulle jag valt den banan skulle jag juh inte byggt moppen tyngre än std.
Nej den här är byggd för att kunna hävda sig om så krävs, mao inte hamna sist, men med massvis med körglädje på andra områden än dragrace.
Och motorn är långt ifrån färdigtunad, allt har skett med buttdynon i kallt blött väglag samt däckbränning i garaget.
Ljuddämparen på min,,, det är en -05 RM85 dämpare,, de har lagkrav att inte låta över 94dB, därav är min ganska tyst,,, sköööönt =)
Men givetvis på internet,, ta ned alla och visa att de inte ska sticka upp å tro de är bra för det finns alltid nån annan som är värre.
Just precis,, Det finns alltid nån som är värre,, och därav kan man väl glädjas åt det lilla?