billig transport

Tjata om vad som helst .
THEO
För mycket laddtryck

billig transport

Inlägg av THEO »

Någon som känner till nån som fraktar bilar billigt??
förra året fick jag en amazon fraktad från arvidsjaur till skåne för 5000 och det tycker jag är ok men jag har tappat bort killens nr han var finne det kommer jag ihåg + att han fraktade bilar till och från norrland nån som har nån aning om vem det är??
Eller känner till nån annan som fraktar bilar billigt jag ska frakta en bil från sundsvall till ystad!!
mvh/Jörgen
THEO
För mycket laddtryck

Re: billig transport

Inlägg av THEO »

Jag har hittat honom Markku heter han har annons på blocket nu ska vi bara se om han behagar svara i sin djävla telefon nån gång!!!!! :angryfire:
mvh/Jörgen
Misse
För mycket laddtryck

Inlägg av Misse »

Jag kan frakta den åt dig!
0738 - 352144
Änn fauur vau sömm änn äe näer änn eintte äe sömm änn skauu...
Användarvisningsbild
Kronjocke
För mycket laddtryck

Inlägg av Kronjocke »

Markku, från Västerås, va och, lämna av, min audi cab, i kväll. (Skellefteå). Visserligen, drog det ut lite på tiden,,,Men, antar att han har fullt upp, med att köra bilar, till och från Stockholm -Göteborg,,, :wink: Det bor, liksom fler där,,,Antar också, att han vill ha 4st bilar, upp till norrland. Och, 4st bilar, ned från Norrland,,,Jag berätta, för Marku, att det fans en tråd, här på Sävar turbo, om honom. Markku, han kände dock, inte till, Sävarturbo. Så, jag lova honnom, att skriva en rad här,,,, :thumbright: Markku, vill också hälsa att,,, Det är ,SMS som gäller, om man vill ha en körning.
Vem fan är Måtta.
Varför, ska jag dricka, med honnom ??
Jag vet inte, ens vem han är,,,,
Skriv svar