Bmw 325 tds touring LB || Update 4/8 -11 sida 9 ||
-
- Ganska mycket laddtryck
Bmw 325 tds touring LB || Update 28/6 -11 sida 8
Har du provtryckt systemet? Kollat läckage i wastegate?
Chevelle SS -65
- Elias
- För mycket laddtryck
Re: Bmw 325 tds touring LB || Update 28/6 -11 sida 8
Ohh gisses så gött det där såg ut Göran !!
Men jag vet ju att även när du ligger där så tänkar du på pumpar och diesel 
Stener : Varken tryckt systemet eller kollat wastegaten, hur kollar man om wastegaten håller tätt ?
//Elias

Stener : Varken tryckt systemet eller kollat wastegaten, hur kollar man om wastegaten håller tätt ?
//Elias
- Elias
- För mycket laddtryck
Re: Bmw 325 tds touring LB || Update 28/6 -11 sida 8
Update 4/8 -11
Hallå ! , jaa jag vet , jag har varit usel på att updatera den senaste tiden. Men svaret är enkelt , allt funkar som det ska
! Bara däcken som behöver bytas titt som tätt 
Ni kommer kunna se mig köra på action meet på lördag. Har tänkt att testa på strippen .. Körde ifrån kompisens Audi a5 3.0 turbodiesel som är mappad av dahlbäck till över 300hk och över 600nm. Och det fick mig att komma på att min gamla bil kanske faktiskt går ganska bra
, Värt ett försök på strippen iaf !
Bilder :

Som sagt , ses på mantorppark på lördag ! //Elias
Hallå ! , jaa jag vet , jag har varit usel på att updatera den senaste tiden. Men svaret är enkelt , allt funkar som det ska

Ni kommer kunna se mig köra på action meet på lördag. Har tänkt att testa på strippen .. Körde ifrån kompisens Audi a5 3.0 turbodiesel som är mappad av dahlbäck till över 300hk och över 600nm. Och det fick mig att komma på att min gamla bil kanske faktiskt går ganska bra

Bilder :

Som sagt , ses på mantorppark på lördag ! //Elias
Senast redigerad av Elias den mån apr 23, 2012 12:19 am, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Bmw 325 tds touring LB || Update 4/8 -11 sida 9 ||
En liten bump men herregud vilket projekt samt tråd.. Å vilken finish med filmen, underbart bygge! Sådana trådar får dieselkänslorna att pumpa, sälja bort bensinaren å gå över te diesel... ABSOLUT!;)
MVH
MVH