Idag fort satte jag med detaljer..jag har stört mej på att jag haft glapp i gångjärnen till kofferten i åratal eller igentligen var det inte gångjärnen utan et par gångjärnen och fjädrarna som håller upp kofferten.en timmes jobb sen är det som nytt
Sen monterade jag koffert och fjädrar mm
sen raskt vidare att tillverka påfyllnadsrör till tanken ett djävla pysslande 2timmar tog det men det blev perfekt
Nu var jag varm i kläderna och var redo för det jag gruvat mej i en månad för..slipa,svetsa,blästra,måla h hjulhus och under koffert men nu är det klart

blästrade och målade skärmkanterna på utsidan också.
Sen plockade jag inn draget igaraget som skall slipas och målas som nästa jobb samt att jag hittade givetvis ett till rosthål där draget ska sitta under bilen som jag måste fixa men förutom det så är jag färdig fram till bakdörrarna med allt jobb nu och det känns ju helt ok..sen blir det lite svetsning under golvet och pyttelite under i motorrummet sen är det klart
Sen hade jag ju tänkt lacka men jag tror att jag ska tänka om lite och bara grundmåla sen montera motor låda avgsystem och allt löst eftersom jag måste göra om en djäkla massa fästen till allt och det är ju trist när man lackat.