Det haglar inte in svar.....tyvärr
Tack Larsat, Wonderbaumglidarn och Brandt för era svar
Har surfat runt och kommit fram till en massa.
-Brandts erbjudande är det bästa men mest jobb med och givetvis dyrast (även om jag såklart skulle få ett fantastiskt pris

)
-Lättast är m47 men det är rätt kortsiktigt pga hållbarheten.
-M46 kräver kortare kardan men håller iaf lite bättre än m47.
-Komplett m90 från en syster940 med kardan, spakställ, växellådsbalk och koppling är en mittimellan lösning.
-Har iof en m45 sittandes i PV:n idag. Undrar om det är samma kardanlängd som m47? Men 4vxl känns lite sådär....
940:in är donatorbil. Grejorna ska över till PV:n sen, är det tänkt.
Lutar åt m90 alternativet
Nån som tycker nåt och vill kommentera

/NXJ