Hållt mig tyst ett tag för o se om någon skriver och visar intresse men verkar svårt här inne
Men här kommer iaf en uppdate med vad som hänt senare tiden
Fått shoppingberoende till bilen senaste tiden!
Allt för o koppla in Hydraulisk Handbroms
Allt som behövs för att bygga bränslesystemet "Sopparör, kopplingar, BMW Bränslefilter osv"
5" varvräknare med shiftlight
Packningar till bakaxeln
+ En massa smått skit som behövs när man bygger.
Hade lite problem med o få allt o lira med handbromsen men när man väl bestämde sig o köpa riktiga grejjer för o lyfta ur systemet med tryckluft istället så gick det kalas! + att jag passade på att byta ut all olja emot lite bättre olja som ska klara av lite mer!
Har kopplat in handbromsen och den funkar kalas! Liten film när man drar den för första gången
http://www.garaget.org/video/124652
Passade på och kapa ur reservhjulsbaljan så ska fara i veckan och köpa lite plåt så man kan lägga igen hålet som blev. Blev även 1 lager färg i skuffen så ska köpa hem ännu mera färg så man kan gå över det igen.
Har länge tänkt hur man skulle göra en pil till bogseröglan fram om man skulle köpa sig en dekal till det eller göra en egen. Valde sista altenativet och målade en i samma färg som insidan!
Sen så kommer förhoppningsvis bilen köras på 5100 nu på fredag om allt går som det ska!
Och till sist men inte minst

:D
Blev 4 st Tenzo R 18" 7,5" breda med 215/35/18 Däck Ruskigt snygga fälgar och lär passa fint på bilen när dom monteras på!
Köpte mig även 2 st Sparco bälten som monteras när man fått in nya stolar